پیشگیری از کودک  ‌آزاری در "قایم باشک"

سازمان مردم نهاد کنترل سلامت «Ctrl+S» در نظر دارد با هدف آموزش پیشگیری از کودک ‌آزاری در جامعه، مسابقه تصویرسازی، طراحی گرافیک و کاریکاتور «قایم با شک» را برگزار کند. خلق محتوای بصری پیام رسان برای آگاهی و فرهنگسازی در جامعه از طریق طراحی اختصاصی برای شبکه ‌های مجازی و همچنین چاپ روی تی شرت هدف اصلی این رویداد است.

هیات داوران این مسابقه را کیانوش غریب پور، بزرگمهر حسین پور، علی هاشمی شهرکی، وحید نیکگو و نیما دهقانی تشکیل می دهند و دبیری این مسابقه به عهده مهدی عبداله زاده است.

در متن این فراخوان آمده است: برگزاری این رویداد فرصتی برای هنرمندان متعهد به جامعه است تا از طریق ارائه آثار خلاقانه و کاربردی خود با اقشار مختلف ارتباط برقرار کرده، روند هوشیارسازی و آموزش آنها را با بهره گیری از جذابیت های بصری تسهیل کنند.

موضوعات این مسابقه عبارتند از: «قایم، با شک!»، «یکی از پنج‌ نفر، یکی از سیزده نفر»، «آموزش نه گفتن»، «کودک شاد، کودک ایمن».

در شرایط شرکت در مسابقه  آمده است که در صورت احراز کپی بودن اثر و یا عدم مالکیت مادی و معنوی ارسال کننده، ضمن حذف اثر از مسابقه یا پس از آن، حذف از به کارگیری در راستای اهداف موسسه، جایزه و یا وجه خرید حق نشر آن اثر از شرکت کننده باز پس گرفته خواهد.

 هر شرکت کننده مجاز به ارسال حداکثر دو طرح است. ضلع بزرگ اثر نباید بیشتر از ۴۰ سانتیمتر و کمتر از ۳۰ سانتیمتر باشد.

 آخرین مهلت ارسال آثار ساعت ۱۲ شب ۲۱ شهریور خواهد بود و این مهلت تمدید نمی شود. آثار برگزیده در قالب یک نمایشگاه از ۳۱ شهریور در گالری چهار در تهران، خیابان سهروردی، اشراقی، پلاک ۴، به نمایش در خواهد آمد.

جوایز این مسابقه عبارتند از :

- نفر اول رشته تصویرگری دو سکه بهار آزادی

- نفر اول رشته گرافیک دو سکه بهار آزادی

- نفر اول رشته کاریکاتور دو سکه بهار آزادی

- به هر یک از راه یافتگان به نمایشگاه مبلغ ۱۵۰ هزار تومان بابت حق نشر آثار پرداخت می شود.