جدول فروش هالیوود/ صدرنشینی"بادیگارد آدمکش"

جدول فروش سینمای هالیوود یا همان باکس آفیس با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "بادیگارد آدمکش" منتشر شد.

دو فیلم بادیگارد آدمکش و لوگان لاکی اولین هفته از اکران خود را با رتبه های اول و سوم به پایان رساندند و دانکرک ساخته حماسی کریستوفر نولان به جایگاه چهارم سقوط کرد.

باکس آفیس هالیوود

بادیگارد آدمکش

فیلم سینمایی "محافظ آدمکش" به کارگردانی "پاتریک هیوز" در اولین هفته از اکران خود به فروشی معادل 21.6 میلیون دلار دست یافت تا رتبه اول جدول فروش سینمای هالیوود را بدست آورد.

در این فیلم بازیگرانی همچون ساموئل ال جکسون، رایان رینولدز، گری اولدمن، الودی یونگ، سلما هایک، ژواکیم دی آلمیدا، کریستی میچل، سم هزلدین و ریچارد ای گرانت ایفای نقش کرده‌اند.

داستان فیلم راجع به بهترین محافظ دنیا با بازی رینولدز است که آخرین مشتری او یک مزدور اجاره ای با بازی ساموئل جکسون بوده و قرار است در دادگاه بین المللی علیه یک دیکتاتور و قاتل با بازی گری الدمن شهادت دهد، وظیفه رینولدز محافظت از او برای رسیدن به دادگاه است. آنها باید اختلافات را کنار بگذارند و باهم همکاری کنند تا در زمان تعیین شده به دادگاه برسند.

باکس آفیس هالیوود

آنابل 2

فیلم سینمایی "آنابل 2" در دومین هفته از اکران خود با فروشی معادل 15.5 میلیون دلار به رتبه دوم سقوط کرد. این فیلم تاکنون فروش کلی 64 میلیون دلار را در امریکا به ثبت رسانده است.

تابستان امسال در هالیوود برای اکثر آثار خاطره خوبی به همراه نداشته و می‌توان این فصل را یکی از ضعیف‌ترین تایستان‌های هالیوود در سالهای گذشته دانست. در این میان آنابل 2 هم نتوانست شروع چندان موفقی داشته باشد و به تابستان سرد هالیوود دامن زد.

فیلم سینمایی "آنابل ۲" ساخته "دیوید سندبرگ" از فردا در سینما‌های امریکای شمالی روی پرده خواهد رفت. این فیلم در ژانر وحشت بوده و به عنوان یکی از پرطرفدارترین‌های هالیوود در سینما ترس شناخته می‌شود.

داستان فیلم از روی عروسکی واقعی به نام آنابل الهام گرفته شده و پس از سینمایی عروسک قاتل موفق‌ترین فیلم با این موضوع است. در این نسخه پس از مرگ غم انگیز کودک خانواده، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا دختران زیادی را به فرزندی قبول کنند و همین عاملی می‌شود تا به واسطه یکی از همین دختران آنابل به آن خانه باز گردد.

"آنابل ۲" آخرین ساخته دیوید سندبرگ با بازی "استفانی سیگمن"، آلیشیا وِلا بیلی و "میراندا اوتو" فیلمبرداری خود را کلید زده است.

نگارش فیلمنامه این اثر را "گری دابرمن" بر عهده داشته که نسخه اول این فیلم پرطرفدار را نیز نوشته است.

داستان فیلم از روی عروسکی واقعی به نام آنابل الهام گرفته شده و پس از سینمایی عروسک قاتل موفق‌ترین فیلم با این موضوع است. در این نسخه پس از مرگ غم انگیز کودک خانواده، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا دختران زیادی را به فرزندی قبول کنند و همین عاملی می‌شود تا به واسطه یکی از همین دختران آنابل به آن خانه باز گردد.

باکس آفیس هالیوود

لوگان لاکی

فیلم سینمایی "لوگان لاکی" به کارگردانی "استیون سودربرگ" در نخستین هفته از اکران خود 8.1 میلیون دلار فروخت تا با وجود فروش ضعیف برای هفته اول در رتبه سوم قرار گیرد.

دانیل کریگ، چنینگ تاتوم، آدام درایور، کاترین هیگل و هیلاری سوانک در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

کریگ که پیش از این در نقش مامور 007 خوش درخشیده این بار در این فیلم نقشی کمدی را بازی می کند.

این فیلم داستان دو برادر است که سعی می کنند هنگام برگزاری مسابقاتی در کارولینای شمالی برنامه یک سرقت بسیار حرفه ای را طراحی کنند.

استیون سودربرگ با ساخت آثار کمدی بیگانه نیست ولی ارائه اثری تنها کمدی نامحتمل ترین ژانری بود که علاقه مندان به این فیلمساز متفاوت، پس از جنجال های بازنشستگی زودهنگامش از وی انتظار داشتند. پروژه در مرحله پیش تولید به سر می برد و امکان تغییر بازیگران و عوامل دیگر تا زمان فیلمبرداری آن که هنوز اعلام نشده است وجود دارد.

باکس آفیس هالیوود

دانکرک

فیلم سینمایی "دانکرک" به کارگردانی "کریستوفر نولان" در پنجمین هفته از اکران با افت فروش و جایگاه روبرو شد. این فیلم این هفته 6.7 میلیون دلار فروخت تا به رتبه چهارم اکتفا کند.

این فیلم در اکران خود با نظر موافق بسیاری از منتقدان سینما روبرو شده و برخی این فیلم را بهترین اثر قرن اعلام کرده‌اند. نولان این بار برای ساخت این فیلم به سراغ تکنولوژی آی مکس رفته است.

سیلیان مورفی، کنت برانا، تام هاردی، مارک رایلنس، فیون وایتهد و هری استایلز از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. این محصول کمپانی وارنر برادرز ژوئیه سال ۲۰۱۷ اکران خود را آغاز کرده است.

"دانکرک" آخرین ساخته "کریستوفر نولان" و به نوعی متفاوت‌ترین فیلم او در سال‌های اخیر است. با بررسی پرونده نولان به فیلم هایی همچون "ممنتو"، "پرستیژ"، سه گانه "شوالیه تاریکی"، "تلقین" و "در میان ستارگان" می‌شناسند. فیلم هایی که علاوه بر ایده‌های تازه در متن؛ شیوه هایی متفاوت در ساخت را نیز همواره به همراه داشته اند.

باکس آفیس

شغل آجیلی2

انیمیشن "عملیات آجیلی" 2 در ژانر کمدی هیجان انگیز دومین هفته از اکران خود را با رتبه پنجم به پایان رساند. این فیلم توانست طی هفته گذشته 5.1 میلیون دلار فروش داشت.

"عملیات آجیلی 2" با تغییراتی در عوامل مراحل ساخت خود را آغاز نمود و در گام اول "کال برانکر" کارگردانی اثر را بر عهده گرفت. فیلمبرداری این انیمیشن اوایل بهار به اتمام رسیده و اعلام پایان مراحل پس از تولید این فیلم هم‌اکنون آماده اکران است.

"جکی چان" بازیگر مطرح آسیایی که به تازگی 62 سالگی را پشت سر نهاده صداپیشگی در نسخه دوم انیمیشن "عملیات آجیلی" را بر عهده گرفته است.

نسخه اول این انیمیشن پرفروش در سال 2014 به کارگردانی "پیتر لیپنیوتیس" روانه سینماها شد و در آن بازیگرانی همچون "لیام نیسون"، "کاترین هیگل"، "ویل آرنت" و "برندن فریزر" به ایفای نقش می پرداختند.

"ویل آرنت"، "کاترین هیگل" و "برندن فریزر" همچون نسخه اول در انیمیشن حضور دارند اما "لیام نسیون" در نسخه دوم اثر غایب است و به جای او در ای نسخه "جکی چان" در نقش آقای فانگ به پروژه اضافه شده است.

فیلم‌های "ایموجی" با 4.4 میلیون دلار، "مرد عنکبوتی" با 4.3 میلیون دلار، "سفر دختران" با 3.8 میلیون دلار، "برج تاریک" با 3.7 میلیون دلار و "رودخانه باد" با 3 میلیون دلار رتبه‌های پنجم تا هفتم جدول را در اختیار دارند.