گریم عجیب بازیگر مطرح هالیوودی در"کاپیتان مارول"/عکس

اولین تصویر از گریم عجیب نقش منفی فیلم سینمایی "کاپیتان مارول" توسط "کمپانی مارول" منتشر شد.

فیلم سینمایی "کاپیتان مارول" به کارگردانی "آنا بودن" و "رایان فلک" در حال حاضر مراحل پیش تولید را پشت سر می‌گذارد و بازیگران در حال تست گریم برای ایفای نقش‌هایشان هستند.

"بری لارسون" بازیگر مطرح هالیوود در این فیلم نقش اصلی یعنی کاپیتان مارول را بر عهده داشته و علاوه بر وی تاکنون بازی "ساموئل ال جکسون" در این فیلم قطعی شده است.

شخصیت کاپیتان مارول از سوی دو کمپانی رقیب دی سی کامیکس و مارول استودیو طراحی شده و هرکدام تعاریف خاص خود را در قبال این کاراکتر دارند. البته کمپانی دی سی به این شخصیت اسم "شزم" را داده است.

لارسون به تازگی در فیلم سینمایی "قلعه شیشه‌ای" به ایفای نقش پرداخته است. فیلم سینمایی "قلعه شیشه‌ای" به کارگردانی "دانیل کرتون" ۱۱ آگوست ۲۰۱۷ اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

بری لارسون، نائومی واتس، وودی هارلسون، شری کروکز، سارا اسنوک و مکس گرینفیلد از جمله بازیگرانی هستند که در "قلعه شیشه‌ای" به ایفای نقش پرداخته‌اند.

آندرو لانهام، و ژانت والس در کنار دانیل کرتون فیلمنامه نویسی این اثر را بر عهده داشته و آن را در ژانر بیوگرافی بر اساس مستندات تاریخی نگاشته‌اند.

قلعه شیشه‌ای

این فیلم داستان زندگی دختر جوانی را روایت می‌کند که برای حضور در آکادمی هنری باید خانواده خود را ترک کند. در این میان پدر وی الکلی بوده و برای این عزیمت او را دچار مشکل می‌کند.

قلعه شیشه‌ای در حال حاضر با اتمام مراحل پس از تولید آماده نمایش بوده و طبق برنامه به اکران پاییزه هالیوود خواهد رسید.