ثبت نام از علاقه‌مندان سفر به جشنواره تئاتر هایفست

این تور تئاتری برای تماشای نمایش‌های جشنواره و شرکت در ورکشاپ‌های تخصصی تئاتری در حاشیه جشنواره برگزار می‌شود و با حضور علاقه‌مندان ایرانی در کشور ارمنستان و شرکت در سمینار‌ها و ورک‌شاپ‌ها به منظور آشنایی با آثار نمایشی حاضر در جشنواره و امکان مبادله تجربیات و ایده‌های نو در عرصه تئا‌تر، برگزار می‌شود.

تئاتر باران با همکاری جشنواره بین المللی تئاتر هایفست (Highfest) ارمنستان از علاقه‌مندان سفر به این جشنواره که مربوط به تئاتر کشورهای استقلال ‌یافته شوروی سابق است ،ثبت نام به عمل می‌آورد.

جشنواره بین‌المللی تئا‌تر «هایفست» هر ساله در ایروان، پایتخت ارمنستان برگزار می‌شود. اجراهای جشنواره در ژانر‌ها و گونه‌های مختلفی ازجمله: درام، کمدی، پانتومیم، سیرک، تئا‌تر خیابانی، و غیره اجرا می‌شوند و علاوه بر برنامه‌های اصلی جشنواره، سمینار‌ها و کلاس‌هایی نیز، هم برای شرکت‌کنندگان و هم برای تماشاگران به منظور آشنایی با آثار هنری جهان و امکان مبادلهٔ تجربیات و ایده‌های نو در عرصه تئا‌تر، برگزار می‌شود.

 این تور از تاریخ 11تا 19 مهرماه به صورت هوایی با بهای 25 میلیون ریال ارائه می‌شود، که شامل بلیت رفت وبرگشت، اسکان، ترانسفر، غذا،بلیت‌های نمایش‌های جشنواره، ورکشاپ‌های تخصصی، مراسم افتتاحیه جشنواره و گشت است.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام به خیابان انقلاب ابتدای فلسطین جنوبی پلاک292مراجعه و یا با شماره 66176825 تماس بگیرند.

«قوی‌تر» به تئاتر مستقل تهران می‌آید

فرهاد خوشه‌ کارگردان «قوی‌تر» نوشته آگوست استریندبرگ از اجرای این نمایش از 1 شهریور ماه در تئاتر مستقل تهران خبر داد. خوشه‌ که پیش از این نمایشنامه «وعده‌گاه نهنگ‌ها» نوشته حمیدرضا نعیمی را در تالار مولوی روی صحنه برده است؛ حال قرار است نمایش «قوی‌تر» نوشته یوهان آگوست استریندبرگ (ترجمه احمد پوری) را به مدت سی شب در کافه تئاتر مستقل تهران اجرا کند.

«قوی‌تر»بازگو کردن روایت عاطفی دو زن در یک کافه است که در آن گلاره مقدم و سیما قجر بیگی به ایفای نقش می‌پردازند، ضمن اینکه این نمایش با حضورسی چهره درخشان بازیگری در سی شب اجرا روی صحنه خواهد رفت.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده: یوهان آگوست استریندبرگ، مترجم: احمد پوری، طراح پوستر و بروشور: الهام میرزاخانی، مشاور رسانه‌ای‌: مریم رودبارانی، تبلیغات مجازی : فاطیما چهاردولی(بازار تئاتر)

لازم به ذکرست که این اثر در سال 92 در مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران اجرا شد و مورد استقبال قرار گرفت.