"بچه مهندس" به شبکه پنج می آید

"علی غفاری" کارگردان سینما پس از تولید و پخش فیلم موفق "استرداد" در سال 90 از عرصه فیلمسازی فاصله گرفته است. فاصله‌ای که غفاری همواره در شرح علت آن سکوت را ترجیح می‌دهد.

با خبر شدیم که غفاری طی روزهای گذشته برای ساخت یک فیلم سینمایی و اثری تلویزیونی قرارداد بسته و به زودی تولید این آثار شروع خواهد شد. به همین مناسبت خبرنگار گروه فرهنگی میزان، درخصوص آخرین فعالیت‌های این کارگردان با سعید سعدی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون به گفت‌وگویی کوتاه نشسته است.

سعید سعدی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون درخصوص فعالیت و همکاری مشترک با علی غفاری گفت: به تازگی پیش تولید یک مجموعه تلویزیونی با نام "بچه مهندس" به کارگردانی "علی غفاری" را آغاز کرده‌ایم. فیلمنامه این سریال حال نگارش بوده و هنوز به اتمام نرسیده است.

وی در همین راستا ادامه داد: این سریال فضایی کاملاً جدی داشته و به موضوعات و مشکلات اجتماعی می‌پردازد. این سریال برای سال آینده از شبکه پنجم سیما پخش خواهد شد. هنوز درخصوص بازیگران این مجموعه تصمیمی گرفته نشده و به محض پایان فیلمنامه مراحل تولید آغاز خواهد شد.

علی غفاری نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، با اشاره به حضور دوباره خود در عرصه کارگردانی، دلیل دوری خود طی سالهای گذشته را اینگونه تشریح کرد: در این سالها کم‌کار بودم و ترجیحم این بود که هیچ وقت مصاحبه‌ای انجام ندهم چون بدون شک به حاشیه کشیده می‌شد.

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: من همواره سعی کرده‌ام تمام تمرکز خود را به جای حاشیه روی متن بگذارم. طی این سالها فیلمنامه‌هایی که می‌خواندم و در کل شرایط به نحوی بود و هست که باعث شده از سینما دور باشم.