دستاوردهای دولت با صدای رادیو ایران

برنامه «کافه هنر» گروه فرهنگ و اندیشه شبکه رادیویی ایران که از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵:۵۰ پخش می شود، فعالیت های صورت گرفته در دولت یازدهم را معرفی می کند.

برنامه «حوض نقره» که جمعه سوم شهریور ساعت ۱۷ پخش می شود به بیان دستاوردهای سینمایی دولت بعد از انقلاب می پردازد و در «راه شب» بامداد جمعه به فعالیت های دولت در حوزه نشر و کتاب و بامداد شنبه چهارم شهریور به فعالیت های فرهنگی در کشور و بامداد یکشنبه پنجم شهیور به شهادت رجایی و باهنر می پردازد. همچنین در تنها برنامه تخصصی موسیقی این شبکه با نام «عندلیب» که دوم شهریور ساعت ۲۲:۰۵ پخش می شود به دستاوردهای دولت در حوزه موسیقی پرداخته می شود.

گروه تاریخ و دفاع مقدس در هفته دولت در برنامه «پلاک هشت » خود که ساعت ۱۳:۳۰ پخش می شود به بررسی عملکرد دولت در حوزه دفاعی و در برنامه «تقویم تاریخ» که صبح ها ساعت ۰۶:۲۵ با صدای عبدالله فجری پخش می شود به اعلام روزهای هفته دولت می پردازد.

گروه ایران و جامعه در برنامه «سلام ایران» که ساعت ۶:۳۵ پخش می شود، گفتگو با وزرا را در برنامه خود تدارک دیده است.

عملکرد دولت در حوزه خانواده در برنامه «خانه و خانواده» که ساعت ۹ صبح پخش می شود، بررسی برنامه های دولت جدید در برنامه «میزبان» که ساعت ۱۲ ظهر پخش می شود، عملکرد دولت در حوزه های مختلف در برنامه «ایرانشهر» که ساعت ۱۹:۰۵ پخش می شود و نقش دولت در حوزه خدمت رسانی در برنامه «راه شب» بامداد پنجشنبه دوم شهریور و جایگاه دولت در کلام امام در برنامه «راه امام کلام امام» که ساعت ۱۳:۵۵ پخش می شود، بیان می شود.

گروه مجله های رادیویی در برنامه «جهان سیاست» ساعت ۱۶:۳۰ مستندهایی از دستاوردهای دولت را پخش می کند. ضمن اینکه در رویدادهای هفته که سوم شهریور ساعت ۱۴:۳۰ پخش می شود، نگاهی به دستاوردهای دولت و اولویت های دولت جدید دارد. «بحث روز» در هشتم شهریور که ساعت ۱۲ ظهر پخش می شود با حضور کارشناسانی به بررسی اقدامات و دستاوردهای دولت خواهد پرداخت و ویژه برنامه شهید رجایی و باهنر  ساعت ۱۸:۴۰ روز هشتم شهریور پخش می شود.

گروه دانش و اقتصاد نیز در برنامه «راه شب» بامداد چهارشنبه اول شهریور به بحث خدمت و خدمت رسانی دولت می پردازد و در «نمودار» که ساعت ۱۰:۳۰ پخش می شود به بررسی عملکرد دولت در حوزه های اقتصادی می پردازد. «رهاورد» ساعت ۱۱:۳۰ به بررسی عملکرد دولت در حوزه های علمی و آموزشی می پردازد و «میزبان» در دو برنامه پنجم و هفتم شهریور بررسی برنامه های دولت در حوزه اقتصاد را در دستور کار خود دارد. «سیاره آبی» نیز که ساعت ۱۵:۳۰ پخش می شود به بررسی عملکرد دولت در حوزه محیط زیست می پردازد.

گروه پخش و نظارت نیز در فواصل پخش به نامگذاری روزها، فاجعه هشتم شهریور و محکوم کردن فعالیت های تروریستی، اهمیت دولت، فعالیت های دولتمردان و دستاوردهای دولت و بررسی سخنان متقیان خطاب به مالک اشتر در باره شیوه حکومت و دولتمردی می پردازد.

گروه ورزش و تفریحات در برنامه «پارک ساعی» سوم شهریور مستند ویژه شهید رجایی را پخش می کند. در «ورزش ایران» که ساعت ۱۸ پخش می شود دستاوردهای ورزشی دولت بیان می شود و در «گلبانگ» موسیقی هایی در راستای پاسداشت هفته دولت پخش می شود. همچنین «میزبان» ششم شهریور به دستاوردهای ورزشی کشور می پردازد.

گروه ایران و رویدادها نیز در «ایران را بشنویم» به بیان گوشه هایی از پروژه های انجام شده دولت می پردازد و در برنامه تعاملی «صفحه من» در همراهی با مسئولان به عملکرد آنها می پردازد. «باشگاه ستاره ها» هم در سوم شهریور ماه ساعت ۲۳:۰۵ به بیان نظرات مردمی در هفته دولت می پردازد. «نشانی» ساعت ۱۸:۵۵ و «سرمشق» در ساعت ۰۷:۵۵ صبح به بیانات مقام معظم رهبری و نظرات ایشان نسبت به دولت می پردازند.