آیا چاوشی باز هم برای شهرزاد می خواند؟

محسن چاوشی به همراه سینا سرلک قطعاتی را برای فصل دوم سریال «شهرزاد» خوانده است و روز گذشته ۳۰ مرداد با توزیع قسمت نهم از فصل دوم که سینا سرلک قطعه ای را به طور مستقل خوانده بود این شائبه پیش آمد که چاوشی قرار است از این مجموعه خداحافظی کند به ویژه که از قسمت هشتم نام  چاوشی با یک تغییر به جای صفحه رویین کاور در پشت آن و در کنار دیگر عوامل دیده شد.

در این راستا با سید محمد امامی تهیه کننده این مجموعه گفتگو کردیم و او در پاسخ درباره همکاری محسن چاوشی با «شهرزاد۲» بیان کرد: محسن چاوشی هم خواننده فصل اول «شهرزاد» بود و هم خواننده فصل دوم است و با این مجموعه قرارداد دارد اما به اقتضای کار و قسمت های مجموعه قطعاتی را تولید می کند.

وی ادامه داد: چاوشی و سینا سرلک تِرک هایی دارند که با هم خوانده اند و هر کدام هم به طور جداگانه و مستقل هم قطعاتی را اجرا کرده اند و حتی تِرکی که توسط سرلک برای قسمت نهم «شهرزاد» خوانده شده متعلق به ماه ها پیش است، بنابراین منافاتی در این همکاری نیست.

تهیه کننده سریال «شهرزاد» توضیح داد: این دو خواننده قطعات مستقلی دارند که به طور متناوب در سریال پخش می شود و حاشیه ای که ایجاد شده درست نیست چراکه محسن چاوشی هم اکنون هم در حال تولید قطعاتی برای قسمت های بعد است.

وی اضافه کرد: هیچ مشکلی در فضای همکاری بین سریال «شهرزاد» و آقای چاوشی وجود ندارد بلکه تِرک های بسیار جذابی از طرف وی در حال آماده شدن است. سریال در حال ساخت است و بسته به اقتضای قسمت ها و سکانس ها آهنگ ها خوانده می شود.

امامی همچنین درباره درج نشدن نام چاوشی روی جلد کاور قسمت نهم سریال «شهرزاد» که برخی شائبه ها را ایجاد کرد، یادآور شد: طراحی استاندارد کاور این است که نام خواننده در پشت جلد درج شود و تنها در قسمت هایی که خواننده به طور مستقل کلیپ یا قطعه ای را خوانده است نام وی هم روی جلد اول آورده می شود تا به نوعی برای مخاطب اطلاع رسانی شود.

وی در پایان بیان کرد: شاید پیش از این نام وی با یک اشتباه در قسمت های اول بوده است اما از این به بعد نام وی زمانی روی جلد اول کاور می آید که قطعه مستقلی را خوانده باشد.