آقای بازیگر از آخرین وضعیت درمان خود می گوید

عنایت بخشی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: چندی پیش برای درمان سرماخوردگی اقدام به تزریق واکسن آنفلوآنزا کردم اما متاسفانه این واکسن روی من حساسیت ایجاد کرده و اثر معکوس داشت.

وی در همین راستا ادامه داد: این اتفاق عاملی بود تا چند ماهی برای درمان به بیمارستان مراجعه کنم. خوشبختانه در حال حاضر روند درمان به خوبی طی شده و در خانه استراحت می‌کنم. الحمدالله من از زندگی راضی‌ام و همواره خدا را بابت روزگاری که دارم شکر می‌کنم. 

بازیگر سریال مسافر ری درباره آخرین فعالیت‌های خود در سینما افزود: در حال حاضر پیشنهادی برای بازی در سینما و تلویزیون به من نمی‌شود یا بهتر بگویم اگر پیشنهادی هم می‌شود کم رنگ و کم رمق هستند. در کل خود سینما هم کم کار شده و به طبع آن پیشنهادات به من هم کم شده است.

بخشی با انتقاد از سینمای کمدی این روزهای ایران خاطرنشان کرد: فیلم‌های بفروش این روزهای سینما را کمدی نمی‌دانم. این نوع فیلم اصلاً کمدی نیست که بر پرده سینما اکران می‌شود. اینها فیلم‌هایی هستند که طی چند سال گذشته نمی‌دانم از کجا سر از سینما در آورده‌اند. این آثار هیچ دغدغه‌ای ندارند و تاثیر مثبتی هم بر فرهنگ مردم نخواهند داشت.