انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی صداوسیما

متن حکم عسکری برای انتصاب مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما به شرح زیر است:

«جناب آقای محمد حسین رنجبران
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند فرهنگی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما» منصوب می‌شوید.
باز مهندسی ماموریت‌ها به‌منظور برخورداری از نظامی کارآمد، منسجم و حرفه‌ای؛ تلاش برای افزایش کیفی ضریب نفوذ رسانه ملی؛ ارائه مستمر دیدگاه‌ها و نظرات مخاطبان به منظور ارتقای عملکرد حوزه‌های پیام در راستای حفظ مرجعیت رسانه ملی؛ صیانت از استقلال رسانه با پاسخگویی به موقع به سوالات و نیازهای اطلاعاتی جامعه؛ همکاری و تعامل مناسب با رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی؛ تدوین و اجرای نظام جامع ارتباطات برون‌سازمانی با هدف تعامل سازنده و فعال با سازمان‌ها و نهادها به ویژه دستگاه‌های فرهنگی؛ برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی از نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات همکاران؛ تلاش برای کمک به حفظ روحیه انقلابی و جهادی سازمان؛ ایجاد ساز و کار مناسب برای ارتقای فرهنگ سازمانی و افزایش سطح آگاهی همکاران و خانواده‌های محترم آنان از جمله ماموریت‌های شما است.
لازم می‌دانم از خدمات و تلاش‌های ارزنده جناب آقای دکتر داوود نعمتی‌انارکی در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی نمایم.
از خداوند متعال، موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مسئلت دارم.
علی عسکری -رئیس سازمان»
محمد حسین رنجبران بیش از ده سال خبرنگار حوزه‌های سیاسی سازمان صداوسیما بوده است. وی همچنین سمت‌هایی چون مدیرکل روابط عمومی وزارت رفاه و تامین اجتماعی، مدیر روابط عمومی معاونت آموزش و پژوهش سازمان صدا وسیما، مدیر گروه اجتماعی و برنامه های مستند شبکه قرآن و معارف سیما، سردبیر گفتگوی ویژه خبری، تهیه کننده و سردبیر ومجری برنامه دست خط شبکه پنج سیما و مجری و سردبیر برنامه شناسنامه  شبکه سه  سیما را که در آن با بیش از ۸۵ شخصیت سیاسی کشور گفتگو کرده است در کارنامه خود دارد.