برگزیده ای از آثار بزرگان موسیقی در«سنگ و سبو»

«سنگ و سبو»، از تازه‌ترین تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری است که شامل 8 قطعه موسیقی از آثار بزرگانی چون «همایون خرم»، «حبیب الله بدیعی»، «جواد لشگری» و «جهانبخش پازوکی» با تنظیم تازه ای از «بابک شهرکی» و صدای «مسعود کهریزی» به اجرا در آمده است.

این آلبوم از 6 قطعه موسیقی ارکسترال با ترانه‌های «رهی معیری»، «سیمین بهبهانی»، «مهدخت مخبر»، «جهانبخش پازوکی»، «تورج نگهبان» و دو قطعه آوازی از اشعار «حافظ» و «هما میر‌افشار» تشکیل شده که «دیار بی قراران»، «آواز اصفهان»، «درد آشنایان-نهفته»، «بخوان ز نگاهم»، «نگاه خموش»، «غوغای هستی»، «آواز ابوعطا» و «شادی فردا» مجموع این قطعات می باشند. ناگفته نماند در این اثر سعید رودباری (تنبک)، بابک شهرکی (ویولون، پیانو) و امیر حسین رضا (تار)، آواز کهریزی را همراهی کرده و قطعات را به اجرا در آورده اند.

«مسعود کهریزی»، خواننده «سنگ و سبو» در باره این آلبوم گفته است: «آلبوم «سنگ و سبو» تلفیق اصالت و سلیقه مردم است و در آن عاطفه و احساس بسیار پررنگ شده است. با توجه به آهنگسازی آثار، تنظیم بدیع و نوازندگان مطرح این آلبوم می توانیم بگوییم که در این آلبوم حاکمیت احساس در ملودی ناب و ترانه را، بر صداهای شلوغ و پرهیاهو شاهد هستیم.»

آلبوم «سنگ و سبو» از سوی حوزه هنری منتشر شده و علاقمندان می توانند این اثر را از مراکز معتبر بازار موسیقی و یا به صورت آنلاین و قانونی از طریق سایت «ریتمو Ritmo.ir» خریداری نمایند.