مهدی جهانی خواننده مجاز شد

پس از رسمی شدن چهره‌های بسیاری در ماه‌های گذشته، روند اعطای مجوز به خواننده‌ها سرعت بیشتری پیدا کرده است و این روند و رویه خوب از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد این باره به مهدی جهانی رسید تا خواننده «آروم آروم» نیز به جرگه خواننده‌های رسمی کشور بپیوندد.

مهدی جهانی پس از مدت‌ها انتظار توانست همه مجوزهای لازم برای برگزاری کنسرت و فعالیت رسمی در کشور را بگیرد و نخستین کنسرت این خواننده در تاریخ 18 شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت.

مهدی جهانی درباره نخستین کنسرت و فعالیت مجازش در کشور در نخستین اظهار نظر رسمی خود گفت: «حس بسیار زیبایی دارم و امیدوارم بتوانم در کشور خودم در بهترین و مقبول ترین حالت برای دوستداران موسیقی بخوانم و این برایم ارزشمند است. همصدا شدن با هموطنانم برای من بهترین اتفاق است و قطعا همیشه بیشترین سعی را دارم که بتوانم بهترین آثار را برای آنها تولید کنم.»

این کنسرت که به تهیه‌کنندگی رسول ترابی و تحت امتیاز موسسه «آوای دوران» برگزار خواهد شد، در دو سانس روی صحنه می‌رود.

رسول ترابی نیز درباره این کنسرت و برنامه‌ریزی‌های آن اعتقاد دارد: «خدا را شکر که مجوزهای مهدی جهانی صادر شدند و و رویه دفتر موسیقی واقعا رویه‌ای مثبت و قابل احترام است. ارکستری قوی را تدارک دیده ایم و امیدواریم این اجرا سکوی پرتابی باشد برای این خواننده.»

رسول ترابی افزود: «نسل خواننده‌ها در ایران در حال پوست اندازی است. تمام آثار پرطرفدار مهدی جهانی اجرا خواهند شد و قطعا اجرای قوی ای را در پیش خواهیم داشت. آثار مهدی جهانی در بین مخاطبان موسیقی بسیار پرطرفدارند و قطعا انتخاب از بین آثار این خواننده کار سختی است.»

رسول ترابی درباره آلبوم مهدی جهانی نیز گفت: «آلبوم مهدی جهانی با آثار جدید آماده است و پس از چند اجرای زنده قطعا آلبوم این خواننده هم روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.»

بلیت فروشی کنسرت مهدی جهانی از ساعت 14 امروز دوشنبه 6 شهریور آغاز خواهد شد.