رضایت از فروش «بیست و یک روز بعد»

محمدرضا شفاه تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» در خصوص میزان رضایت از فروش این اثر تا به امروز گفت: قبل از هرچیز باید بگویم به دلیل اینکه سال‌ها در حوزه نوجوان کار خوب ساخته نشده، سینمادار و مخاطبان عام پیش فرض خوبی از فیلم‌های این بخش ندارند؛ اما با همه نواقصی که وجود دارد، روند رو به رشد مخاطب و فروش را برای «بیست و یک روز بعد» شاهد هستیم.

وی افزود: فروش «بیست و یک روز بعد» قابل دفاع و رضایت‌بخش است و حتی قابلیت جریان‌سازی برای قوی‌تر شدن سینمای کودک و نوجوان را دارد.

این تهیه‌کننده در پاسخ به این سوال که آیا با کمبود سالن برای اکران «بیست و یک روز بعد» مواجه نشده، بیان کرد: طبیعتاً اگر تعداد سالن برای هر فیلمی بیشتر باشد، صاحبان آن راضی‌تر هستند. به هر حال باید با واقعیت تعداد سالن و اکران سینمای ایران کنار بیاییم.

این تهیه‌کننده درباره علت موفقیت فیلمش در گیشه گفت: ما فیلمی ساختیم که درام و جذاببت موضوعی خوبی دارد و به شدت عواطف مخاطب را بر می‌انگیزد. این همان سینمایی است که می‌تواند مخاطب را جذب کند. خوشبختانه با وجود تبلیغات کم، تماشاچیان پس از دیدن فیلم خود کار تبلیغ را دست می‌گیرند و به دیگران دیدن فیلم را پیشنهاد می‌کنند.