ستاره هایی که بالاترین آی کیو را دارند

در این مطلب ستاره هایی که بیشترین آی کیو را نسبت به دیگران دارند، به شما معرفی می کنیم تا شما هم با باهوش ترین هایشان آشنا شوید.

آی کیو آلبرت انیشتین ۱۶۰ بود در حالی که گالیلئو گالیله رکورد او را شکست و آن را به ۱۸۲ رساند.

ناتالی پورتمن – ۱۴۰

تعجبی ندارد که ناتالی پورتمن، یکی از زیباترین و با استعدادترین بازیگران هالیوود، آی کیوی بالایی داشته باشد. او با آی کیوی ۱۴۰ از دانشگاه هاروارد فارغ التخصیل شده و به ۶ زبان زنده دنیا نیز صحبت می کند.

آرنولد شوارتزنگر – ۱۳۵

آرنولد شوارتزنگر، بازیگر و بدنساز مشهوری است که آی کیوی ۱۳۵ دارد. شاید از بعضی حرف های خنده دار و عجیب و غریب او تصور کنید که او چندان هم فرد باهوشی نیست اما نتیجه تست او چیز دیگری را ثابت می کند.

شارون استون – ۱۵۳

آی کیوی شارون استون ۱۵۳ است. عجیب است، نه؟ او از دانشگاه ادینبرو پنسیلوانیا بورسیه تحصیلی گرفت اما ۲ سال بعد، به هدف فعالیت مورد علاقه اش یعنی مادلینگ، آنجا را رها کرد.

کوئنتین تارانتینو – ۱۶۰

کوئنتین تارانتینو پس از سن ۱۵ سالگی که مدرسه را ترک کرد، دیگر ادامه تحصیل نداد. به جای آن وارد دنیای سینما شد. مطمئنا اگر او آی کیویی ۱۶۰ نداشت، هیچگاه در این شرایط به موفقیت نمی رسید.

جیمز وودز – ۱۵۴

جیمز وودز هنرپیشه و تهیه‌کننده آمریکایی است. شاید نام یا چهره اش برای شما آشنا نباشد اما حتما با صدای او آشنایید. او در فیلم هایی چون «Family Guy»، « The Simpsons»، «Disney’s Hercules» و… هنرنمایی کرده است. او از دانشگاه ماساچوست بورسیه گرفت اما قبل از فارغ التحصیلی درس اش را رها کرد تا شغل مورد علاقه اش را دنبال کند.

روآن اتکینسون – ۱۷۸

کسی هست که روآن اتکینسون را نشناسد؟ مستر بین، در حقیقت مهندسی الکترونیک در دانشگاه نیوکاسل خوانده است. در طول دوران تحصیلی اش، او به بازیگری علاقمند شد و در نهایت پس از گرفتن مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه آکسفورد، به حرفه مورد علاقه خود روی آورد.

اشتون کوچر – ۱۶۰

اشتون کوچر در زمینه های مختلفی از جمله بازیگری، مادلینگ و رستوران داری و… فعالیت دارد. او حتی در استارتاپ هایی چون اسکایپ، فوراسکور و.. نیز دست داشته است. بی شک می توان گفت که او ستاره باهوشی است که در هر کاری که آغاز کرده، بهترین بوده است.

نیکول کیدمن – ۱۳۲

نیکول کیدمن در خانواده ای باهوش بزرگ شد. پدرش «آنتونی» متخصص شیمی بالینی بود و مادرش «جانل آن» آموزشیار پرستار بود. پس تعجبی ندارد که او هم از آی کیوی بالایی برخوردار باشد. او از دانشگاه هنر ویکتوریا ملبورن فارغ التحصیل شد اما در کنار آن به خوبی می دانست که چگونه مهارت های خود را تا بالاترین سطح بالا ببرد.

کانن اوبراین – ۱۶۰

کانن اوبراین دانش‌آموخته دانشگاه هاروارد در رشته ادبیات و تاریخ آمریکاست. این مجری مشهور تلویزیونی برای نگهداشتن مخاطبان خود، باید مهارت زیادی داشته باشد که با آی کیوی ۱۶۰ مطمئنا به قدر کافی دارد.

جیمز فرانکو – ۱۳۰

جیمز فرانکو عاشق تحصیل است. زمانی که او فیلم «Spiderman 3» را بازی می کرد، در حال تحصیل در دانشگاه UCLA لس آنجلس بود. جالب است بدانید که او به طور همزمان برای مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های کلمبیا، نیویورک و بروکلین در رشته هنرهای تجسمی ثبت نام کرد و در نهایت در دانشگاه ییل در مقطع دکترا فارع التحصیل شد.