گروگان گیری دو سارق بانک برای آزادی برادرشان/عکس

فیلم سینمایی "پیشخوان" به کارگردانی "دن باش" 1 سپتامبر 2017 اکران بین المللی خود را در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

این فیلم داستانی جنایی و اسرارآمیز داشته و به سرقت از یک بانک مربوط می‌شود. دو خواهر برای آژآدی برادرشان که سارق بانک است، در یک بانک اقدام به گروگان گیری می‌کنند اما این یک بانک معمولی نبوده و اتفاقات وحشتناکی را به همراه دارد.

جیمز فرانکو، تاین منینگ، فرانسیسکا ایستوود، اسکات هیز، کیت لانکر و جیل جین از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فرانکو امسال با فیلم با موفق نبردی مشکوک اتفاقات خوبی را در گیشه هالیوود تجربه کرد. این فیلم درباره جنبشی است که توسط کارگران مزرعه در دهه ی 30 میلادی در کالیفرنیای آمریکا رخ داد و طی آن مزرعه داران روبروی حکومت فدرال ایستاده و از سرمایه داران انتقام جویی می کنند.

 
فیلم سینمایی پیشخوان
 
اد هریس، جیمز فرانکو، سم شپرد، رابرت دووال، نت فلک و سلنا گومز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "نبردی مشکوک" به ایفای نقش پرداخته اند.
 
فیلم سینمایی پیشخوان
 
"مت راجر" این فیلم را بر اساس واقعه ای تاریخی نگاشته و جیمز فرانکو علاوه بر کارگردانی در آن به ایفای نقش نیز پرداخته است. این محصول کمپانی "دریم ورک" تاکنون با اقبال عمومی خوبی مواجه شده و 68 میلیون دلار فروش داشته است.