«روزهای بهتر» داستان زندگی یک زوج پس از جدایی

«دیگری» نام اپیزود جدید سریال «روزهای بهتر» است که در شش قسمت تولید شده و هنوز به پخش تلویزیونی نرسیده است.

قرار است این مجموعه از امشب ساعت ۲۰ و ۴۵ از شبکه سه سیما به روی آنتن برود.

مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به تهیه‌کنندگی احمد زالی، همانند «چرخ و فلک» ـ سریالی که شبکه سه در ابتدا تصمیم به پخش آن گرفته بود ـ  محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است که هر قسمت آن در شش اپیزود و در ۳۳ قسمت تولید شده است. با این تفاوت که «دیگری» مانند «چرخ و فلک» تاکنون از شبکه اول پخش نشده است.

این مجموعه قصه زوجی را روایت می‌کند که پس از جدایی برای نجات جان کودکشان، در مسیر انتخابی سخت قرار می‌گیرند. حمیدرضا پگاه، نازنین فراهانی، شیوا ابراهیمی، بهرام شاه محمدلو، معصومه قاسمی پور و لیلی فرهادپور از بازیگران قصه «دیگری» هستند.

عوامل تولید این اپیزود عبارتند از: کارگردان: مرجان اشرفی زاده، نویسندگان: مرجان اشرفی‌زاده، سارا باقرزاده و تهمینه بهرام علیان، مدیر تصویربرداری: امیر موسوی، صدابردار: روح الله سراج، طراح صحنه و لباس: سحر شهامت، تدوینگر: سینا گنجوی، مدیر تولید: حسن پورکیانی و مدیر تدارکات: حمید سرپیران.

 

 

بر اساس این گزارش ایسنا، بازپخش مجموعه تلویزیونی «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی از شنبه، ۱۱ شهریور ماه از شبکه سه سیما آغاز می‌شود.

سریال زن بابا در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی نگارش آن را بر عهده داشتند. این مجموعه داستان عزیز آقا را روایت می‌کند که همسرش فوت کرده و تنها با پسرش زندگی می‌کند. پسرعزیز آقا قصد دارد با دختر دایی‌اش ازدواج کند اما مشکلاتی سر راه اوست که ...

سیروس گرجستانی، محمد کاسبی، علی صادقی، شقایق دهقان، رامین ناصر نصیر، حدیث امینی، محمود بهرامی و فریبا حیدری بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی زن بابا هر روز از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.