"آقای حکایتی 2" در راه تلویزیون

بهرام شاه‌محمدلو بازیگر، نویسنده و مجری سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول تمرین نمایش "چه کسی سهراب را کشت" به کارگردانی شهرام کرمی هستم که از بیستم شهریور در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

آقای حکایتی

وی با اشاره به نقش خود در این نمایش از حضورش در یک سریال خبر داد و افزود: در نمایش "چه کسی سهراب را کشت" نقش یک دکتر روان‌پزشک را بر عهده دارم که در نوع خود شخصیت جالبی است. علاوه بر این نمایش در سریال کوتاه "دیگری" به ایفای نقش پرداختم که از دو شب پیش پخش آن در شبکه سوم سیما شروع شده و تا پنجشنبه نیز ادامه دارد.

بازیگر شخصیت "آقای حکایتی" در مورد بازگشت این شخصیت به تلویزیون تاکید کرد: به امید خدا برنامه‌هایی داریم که به زودی و تا انتهای سال مقدمات آن فراهم می‌شود و این نوید را می‌دهم که "قصه‌های آقای حکایتی 2" به زودی تولید شده و راهی تلویزیون می‌شود.

آقای حکایتی

شاه‌محمدلو با اشاره به تاسیس مدرسه بازیگری توسط خودش خاطرنشان کرد: از چند روز آینده مدرسه بازیگری خاصی را برای گروه سنی کودک و نوجوان راه اندازی خواهم کرد. مجوز این آموزشگاه گرفته شده و کارهای مقدماتی آن انجام گرفته است. به امید خدا از آذر ماه این آموزشگاه هنرجو خواهد پذیرفت. این آموزشگاه و روند آموزشی آن قطعاً در تئاتر ایران بی‌سابقه است و بعد از راه اندازی آن اقدامات ابتدایی برای تولید "آقای حکایتی 2" شروع خواهد شد.