لیلا بلوکات را در«هفت عصر هفتم پاییز» ببینید

برنامه پیش فروش اینترنتی بلیت این نمایش به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی به عنوان جدیدترین تولید گروه تئاتر پوشه در سایت‌های ایران کنسرت به آدرس www.iranconcert.ir و ایران نمایش به آدرس www.irannamayesh.com  از چهارشنبه، 15 شهریور آغاز شد.

لازم به ذکر است بلیت این نمایش در سه روز نخست با تخفیف 20درصدی ارائه می‌شود.

«هفت عصر هفتم پاییز» آخرین حلقه از سه‌گانه ایوب آقاخانی و در امتداد نمایش‌های «کابوس شب نیمه آذر» و «تکه‌هاى سنگین سرب» است که با نگاهی به قهرمانان سال‌های جنگ تحمیلى روایت می‌شود.

این پرتره‌نگاری که رحیم نوروزی و لیلا بلوکات نقش‌آفرینان آن هستند و صدای محسن بهرامی بازی آنها را همراهی می‌کند، در دل داستانی عاشقانه نقبی به زاویه‌هایی از زندگی قهرمان ملی تاریخ جنگ ایران و عراق، شهیدمحمد جهان‌آرا می‌زند.

محمّد جهان‌آرا از فرمانده سپاه خرمشهر در روز 7 مهر سال 60 به دنبال سقوط هواپیمای سی-130 ارتش در کنار برخی مقامات مهم تاریخ جنگ در منطقه کهریزک تهران به شهادت رسید.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: ساناز قراملکی مجری طرح و برنامه ریز؛ امیرحسن دوانی طراح صحنه و نور؛ آنکیدو دارش طراح فضاهای صوتی؛ لادن سید کنعانی طراح لباس؛ ارسلان آقاخانی طراح گرافیک؛ الهام صالحی طراح چهره پردازی؛ هانیه خاکپور مسئول روابط عمومی.

نمایش «هفت عصر هفتم پاییز» تولید موسسه "پوشه هنر پارس" است و از چهارشنبه 22 شهریور ماه به مدت یک ماه ساعت 45/19 در تالار چهارسو تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت.