خانم بازیگر باعث نجات خانواده همکار خودشد/عکس

کریستن بل نشان داد که به جز اینکه با هم بازی‌اش در یک فیلم همکاری کرده، با او آواز خوانده و ... حالا به خانواده‌اش نیز کمک می‌کند تا از توفان ایرما فرار کنند.

جاش گد ۳۶ ساله تشکرخود را از بل ۳۷ ساله در اینستاگرام اعلام کرد. او به خانواده گد کمک کرد تا بلافاصه محل زندگی‌شان را ترک کنند. خانواده گد شامل برادران او، همسر برادرش، برادرزاده‌ها و والدین وی می‌شدند که در اورلاندو فلوریدا گیر افتاده بودند. کریستن بل بلافاصله برای آنها اتاقی در هتلی که فعلا در آن اقامت دارد گرفت و پیش از رسیدن امواج توفان به این منطقه آنها را از آنجا دور کرد.

گد نوشت: کریستن بل امشب والدین من و همه خانواده‌ام را از توفان ایرما نجات داد. آنها تا حالا دختری مثل او ندیده‌اند. ممنون کریستن تو واقعا فرشته نجاتی بودی که خدا برای ما فرستاد. و ممنون برای این که من هیچ خواهشی از تو نکرده بودم و تواین کار را انجام دادی.

 
خانم بازیگر خانواده بازیگری را از توفان نجات داد
 
بسیاری از مردم در فلوریدا سرگردان هستند چون امکان خروج از این ایالت را ندارند و جایی مطمئن برای اقامت پیدا نمی‌شود.

جاش گد که از سال ۲۰۰۲ تاکنون به عنوان بازیگر فعالیت داشته است بازیگر فیلم‌هایی چون «با تشکر برای به اشتراک گذاری» بوده است. او در انیمیشن «یخ زده» به عنوان گوینده نقش اولاف حضور داشت و بازیگر سریال‌هایی چون «خانواده مدرن» و سیتکام «۱۶۰۰ پن» شبکه ان‌بی‌سی نیز بوده است.

این بازیگر که فرزند پدری مهاجر از افغانستان است در مدرسه دانشگاه ان‌اس‌یو تحصیل کرد و سال ۱۹۹۹ فارغ‌التحصیل شد. او موفق شد تا وارد کالج کارنگی ملون شود و در رشته هنرهای زیبا تحصیل و در سال ۲۰۰۳ مدرک لیسانس خود را در رشته نمایش دریافت کند.