آخرین اخبار از فیلم‌های در حال ساخت خانم کارگردان

رقیه توکلی کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت خود گفت: طرح فیلمنامه جدیدترین اثر بلند سینمایی خود را آماده کرده‌ام و نگارش آن را به زودی آغاز خواهم کرد اما هنوز نام قطعی برای آن انتخاب نکردم.

وی ادامه داد: به نظرم نگارش آن تا سه ماه آینده به پایان برسد و آماده ساخت و وارد مسیر تولید شود.

وی افزود: این اثر که نویسندگی و کارگردانی آن را خودم بر عهده دارم، یک فیلم اجتماعی است که لوکیشن‌های آن در یزد خواهد بود.

این کارگردان درباره دیگر فعالیت‌های خود، عنوان کرد: در حال تدوین مستندی کوتاه با نام «آ شیخ غلامرضا» هستیم که پرتره نیست و فیلمبرداری آن حدود 45 روز زمان برد.

توکلی بیان کرد: این مستند در مورد حاج شیخ غلامرضا است که از او با نام آخوندی شریف و مومن در یزد یاد می‌شود و ما در این فیلم به انسانیت، شرافت و درونیاتش می‌پردازیم.

وی عنوان کرد: «حاج شیخ غلامرضا» 58 سال پیش فوت کرده است و در این مستند با افرادی که او را می‌شناسند و مراوده داشتند، صحبت‌ می‌کنیم.

توکلی خاطرنشان کرد: سعید سلمان روغنی تدوین این اثر را بر عهده دارد و احتمالا تا 20 روز آینده به پایان می‌رسد، تلاش ما آماده‌سازی این مستند برای حضور در کنگره‌ای است که برای شیخ در نظر گرفته‌اند و برای دیگر جشنواره‌ها نیز برنامه داریم.