یک خبرنگار قهرمان سریال ایرانی/عکس

فروغ فروهیده نویسنده سریال"هاتف" گفت: سریال "هاتف" در واقع این موضوع را دنبال می کند که اگر عدالت پشت در خانه ما بیاید و ما را به چالش بکشد، در را باز می کنیم یا نه. یعنی ما فقط ناقد عدالت اجتماعی هستیم یا اگر قرعه به خودمان افتاد، همان قدر عدالت اجتماعی داریم یا نه.

سریال هاتف

وی ادامه داد: من از جایی به ایده قصه سریال"هاتف"رسیدم که ما خیلی سر اختلاس ها و بی عدالتی هایی که در سطح کشور می شود دلمان به درد می آید.اما اگر فرد اختلاس گر همسر و فرزند خودمان باشد،آیا همان قدر عکس العمل نشان می دهیم.

فروهیده در خصوص قهرمان قصه سریال"هاتف" بیان کرد: قهرمان قصه سریال "هاتف" زنی سی و چند ساله،خبرنگار و فعال اجتماعی به نام "ریحانه" است که زیبا بروفه به ایفای این نقش می پردازد و این فرد بسیار درگیر مفهوم عدالت است و قصه این مجموعه از درگیری "ریحانه" با موضوعی تحت عنوان بسته شدن خوابگاه زنان بی سرپرست شروع می شود.

وی ادامه داد: عامل بسته شدن این خوابگاه فردی برج ساز است که در همان محل برای ساختن برج خود، این خوابگاه را به بدنامی در محل محکوم می کند بدون آن که از ماهیت و ساختار این ساختمان اطلاعی داشته باشد، در ادامه "ریحانه" قهرمان قصه علیه این فرد شکایت می کند اما شهود در دادگاه حاضر نمی شوند و ریحانه محکوم به افترا می شود.

این نویسنده گفت: این چالش در قصه با حال و هوای محرم ادامه دارد تا جایی که "ریحانه" مانند تمام انسان ها در مقابل حقیقت تنها می ماند و انتخاب نهایی بین حق و نا حق را به دوش خود می کشد.

گفتنی است سریال"هاتف"به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی نعمت چگینی با بازی زیبا بروفه،حمید گودرزی در ایام محرم بر روی آنتن شبکه یک می رود.