آخرین خبرها از هالیوود و باکس آفیس/عکس

جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی فیلم "کینگزمن، شورای زرین" به کارگردانی "جین گولدمن" منتشر شد.

فیلم‌های "آن" در ژانر وحشت، انیمیشن جذاب "لگونینجا"، فیلم اکشن "نینجای امریکایی" و "بازگشت به خانه" رتبه های دوم تا پنجم جدول فروش سینمای امریکا را در دست دارند.

از نکات حائز اهمیت سینمای هالیوود در هفته جاری می‌توان به اکران چهار فیلم در اولین هفته اشاره کرد ک هاز میان آنها دو فیلم در بالای جدول قرار گرفته اند.

کینگزمن، شورای زرین

کینگزمن، شورای زرین

فیلم سینمایی "کینگزمن، شورای زرین" به کارگردانی "جین گولدمن" در اولین هفته از اکران خود با فروش متوسط 39 میلیون دلاری و با توجه به افت کلی فروش گیشه هالیوود در صدر ایستاد.

فیلم سینمایی "کینگزمن، شورای زرین" ادامه بر نسخه اولیه "کینگزمن-سرویس مخفی" ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ در امریکای شمالی اکران خود را آغاز خواهد کرد.

اِگزی و مرلین شخصیت‌های اصلی این فیلم عازم امریکا می‌شوند تا با «استیتزمن» متحد شوند، زیرا ستاد کینگزمن توسط مغز متفکری به نام «پاپی» از بین رفته و نابود شده است. این بخشی از داستان قسمت دوم این فیلم پروفروش در سال ۲۰۱۵ است.

همچون نسخه اول این فیلم را نیز "متیو وان" بر اساس فیلمنامه "جین گولدمن" کارگردانی کرده است.

"کینگزمن، شورای زرین" کمدی اکشن جاسوسی محصول مشترک امریکا و انگلستان است که داستان جاسوس بازی سرویس‌های مخفی جاسوسی را روایت می‌کند.

 

باکس آفیس

آن

فیلم سینمایی "آن" از 8 سپتامبر 2017 اکران بین‌المللی خود را از سینمای هالیوود آغاز کرده و پس از سه هفته توانسته با فروشی معادل 30 میلیون دلار در رتبه دوم بایستد. این فیلم در کل 266 میلیون دلار فروخته است.

"آن" یک فیلم ترسناک بر اساس رمانی به همین نام از استفن کینگ است. این فیلم بیانگر داستان هفت کودک از شهر دری در ایالت مین آمریکا است که از که در اثر مواجهه با شخصیتی ناشناس دچار وحشت شده‌اند.

در شهر دری از ایالت مین در تابستان سال ۱۹۸۹ یک گروه از نوجوانان معروف به "باشگاه بازندگان" مبارزه با موجودی فناناپذیر و تغییر شکل دهنده که مسئول ناپدید شدن ده‌ها تن از کودکان شهر است را آغاز می‌کنند که این خود منجر می‌شود آنها ذات درونی خود را آشکار کنند.

۷ مارس ۲۰۱۷، عنوان این فیلم توسط استفن کینگ، بخش اول-باشگاه بازندگان اعلام شد. "آن" در سال ۲۰۱۷ نامزدی دریافت جایزه تریلر طلایی را برای بهترین فیلم ژانر وحشت کسب کرد؛ که در نهایت آن را به دست آورد.

"آندرس بوسچیتی" کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و "چیس پالمر" به همراه "چری فوکونگا" نگارش فیلمنامه این فیلم ترسناک را بر عهده داشته‌اند.

بیل سارسگارد، فیلن وولفگارد، سوفیا لیلیز، خاویر بوتت، نیکولاس همیلتون و مگان کارپنتر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کینگزمن، شورای زرین

نینجالِگو

انیمیشن معروف "نینجالِگو" به کارگردانی "چارلی بین" در اولین هفته از اکران خود با فروشی معادل 21.2 میلیون دلار در رتبه سوم جدول فروش سینمای هالیوود ایستاد.

شش نینجای جوان ماموریت دارند تا از جزیره شان، «نینجاگو» محافظت کنند و در این باید دربار دشمنان قدرتمندی بایستند. در این راه دوستی آنان باعث نجات آن شهر می‌شود.

دیو فرانکو، مایکل پنیا، الیویا مان، جکی چان، جاستین تئوریکس و ابی جاکوپسن از جمله بازیگرانی هستند که در نینجاگو به ایفای نقش پرداخته اند.

"پسر رباتی"، "باب اسفنجی"، "پاورپاف گرلز"، "خانه فاستر برای دوستان خیالی"، "جک سامورایی" و "آزمایشگاه دکستر" از جمله انیمیشن هایی هستند که چارلی بین در کارنامه دارد.

 

 باکس آفیس

آدمکش امریکایی

فیلم سینمایی "آدمکش امریکایی" به کارگردانی "مایکل کاستا" در دومین هفته از اکران خود با فروشی معادل 6.3 میلیون دلار با اختلاف زیاد در رتبه چهارم ایستاده است.

این فیلم روایتگر زندگی یک نینجای امریکایی است که در یکی از ماموریت‌های کشتار خود با مشکل روبرو شده و جان خود را به خطر می‌اندازد اما در کشتن هدف ناکام است.

آدمکش امریکایی فیلمی اکشن و مهیج‌ کارگردانی شده توسط مایکل کاستا بر اساس داستانی به همین نام نوشته شده توسط وینس فلین است.

دیلن اوبرایان، مایکل کیتون، سنا لیثن، اسکات ادکینز، سیدنی وایت و تیلور کیج‌ از جمله بازیگران اصلی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

مایکل کیتون بازیگر برنده اسکار این روزها تجربه دوباره ای را با تیم برتون پشت سر می‌گذارد. با انتشار نخستین عکس از "تیم برتون" شروع فیلمبرداری فیلم سینمایی "دامبو" به طور رسمی اعلام شد.

 

باکس آفیس

دوباره خانه

فیلم سینمایی "دوباره خانه" به کارگردانی "هالی میر" از جمله فیلم هایی بود که سومین هفته اکران خود را سپری کرد. این فیلم 3.3 میلیون دلار فروخت و به جایگاه پنجم اکتفا کرد و نسبت به هفته گذشته یک پله صعود را تجربه کرد.

این فیلم روایت زنی خانه دار است که بعد از اسباب کشی به نفر به نزدیکی خانه‌اش زندگی متفاوتی را تجربه می‌کند. زندگی این مادر تنها در لس آنجلس دستخوش اتفاقات مختلفی می شود و او را مجبور به نقل مکان می‌کند.

هالی میر علاوه بر کارگردانی این اثر، نگارش فیلمنامه آن را نیز بر عهده داشته است. این کارگردان جوان پیش از این آثاری همچون چگونه همسری می‌خواهی، سفر کوتاه و پدر روی تیغ را کارگردانی کرده است.

ریس ویترسپون، نت ولف، پیکو الکساندر، کندی برگان، لیک بل، لولا فلنری و راد اسکات از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

باکس آفیس

مادر

فیلم سینمایی "مادر" به کارگردانی "دارن آرنوفسکی" در دومین هفته از اکران خود با فروشی معادل 3.3 دلار در رتبه ششم جدول جای گرفت.

دارن آرونوفسکی که پیش از با فیلم های مطرحی همچون "چشمه"، "قوی سیاه" و "نوح" خود را اثبات کرده است این بار با فیلمی خبرساز به هالیوود بازگشته است.

جنیفر لارنس، خاویر باردم، دامنل گلیسون، میشل فایفر و اد هریس از جمله بازیگران اصلی هستند که در اثر جدید آرنوفسکی به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زوج جوانی با چند مهمان سرزده در خانه‌شان مواجه میِ‌شوند.

بعد از فیلم‌های اخیر آرونوفسکی می‌توان گفت وی از جمله کارگردان هایی است که هم در گیشه موفق بوده و هم اینکه نظر مخاطبان خاص و منتقدان سینما را جذب کرده است.

فیلم‌های درخواست دوستی، بادیگارد آدمکش، قوی‌تر و رودخانه باد در این فهرست به ترتیب رتبه‌های هفتم تا دهم باکس آفیس سینمای هالیوود را در دست دارند.