خانم مجری هم بازیگر شد

«کروکی» به نویسندگى و کارگردانى مجتبى احمدى و به تهیه‌کنندگى حمید خرم طوسى از ١٢ مهر ماه در تئاتر مستقل تهران روى صحنه مى‌رود.

الهام کردا و ژیلا صادقى به صورت ویدیویی در این اثر حضور خواهند داشت.

در خلاصه این اثر چنین آمده است: «کروکی داستان زندگی مردی است که به علامت سوال‌هایی در زندگیش رسیده و اتفاقات زندگیش را در برخورد با خودش به چالش می‌کشد.»

از دیگر عوامل می‌توان به بهراد جوانبخت (مدیر هنرى)، یوحنا حکیمى (طراح گریم)، علی‌سینا رضانیا (موسیقى)، شیوا سرمست (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، مجتبی گیویان (طراح نور)، سارا حدادى (مشاور رسانه‌اى و تبلیغات - مکث)، مصطفى پیرهادى (گرافیک، عکس و تیزر)، غزاله صداقت (عکاس)، مریم تجدد (منشى‌صحنه) و سوره قدمى (مدیر صحنه) اشاره کرد.

هفته پایانی نمایش‌های تماشاخانه ایرانشهر

نمایش‌های «رولور» و «نمی‌تونیم راجع بهش حرف بزنیم» در سالن استاد سمندریان و نمایش‌های «ماتریوشکا» و «هزار شلاق» در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی به هفته پایانی اجراهای خود در تماشاخانه ایرانشهر رسیدند.

نمایش‌های «رولور» به کارگردانی پوریا کاکاوند و «نمی‌تونیم راجع بهش حرف بزنیم» به کارگردانی جابر رمضانی که از روز چهارشنبه 8 شهریورماه در سالن استاد سمندریان اجرای عمومی خود را آغاز کردند به هفته پایانی رسیدند و تا روز پنجشنبه 6 مهرماه به صحنه خواهند رفت.

همچنین نمایش‌های «هزار شلاق» به کارگردانی احسان ملکی و «ماتریوشکا» به کارگردانی پارسا پیروز فر نیز به ترتیب تا روز سه‌شنبه 4 و پنجشنبه 6 مهرماه در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی اجرای عمومی خود را به پایان خواهند برد.