بازدید مدیر شبکه نسیم از «کتاب باز»/عکس

محمد احسانی مدیر شبکه نسیم به همراه میثم فضلعلی مدیر گروه تولید و امیرعباس اشرف مدیر روابط عمومی شبکه، روز گذشته دوشنبه سوم مهر ماه با حضور در پشت صحنه برنامه «کتاب باز» از روند تولید و ضبط این برنامه تلویزیونی بازدید کرد.

برنامه روز گذشته با حضور سیدمهدی شجاعی نویسنده ضبط شد و وی نیز در جریان این بازدید با مدیر شبکه نسیم سخن گفت.

همچنین محمدرضا رضائیان تهیه کننده و سروش صحت مجری برنامه به ارایه توضیحاتی درباره برنامه، بازخوردها و... پرداختند و گفتگویی صمیمانه شکل گرفت.

احسانی مدیر شبکه نسیم در ابتدا درباره بازخوردهای برنامه بیان کرد: با توجه به اینکه تاکنون ۱۰ قسمت از برنامه پخش شده بازخوردهای خوبی داشتیم و مهمانان خوبی را هم شاهد بودیم.

مدیر شبکه نسیم در سخنانی درباره تولید برنامه هایی چون «کتاب باز» گفت: هدف چنین برنامه هایی این است که کتاب محصول فرهنگی که فراموش شده دوباره به سبد فرهنگی خانواده ها بازگردد و اصل مطالعه در زندگی مردم مورد تشویق قرار گیرد.

وی با اشاره به مهمانانی که به «کتاب باز» دعوت می شوند، یادآور شد: در این برنامه معرفی کتاب توسط افرادی صورت می گیرد که مورد علاقه مردم هستند و به نوعی مرجع و اهل فرهنگ و هنر محسوب می شوند. تلاش شده تا با ساختار متفاوتی که برای این برنامه در نظر گرفته شده و براساس ساعت پخش مناسب و شبکه پخش به نقطه های هدفگذاری شده در حوزه معرفی کتاب برسیم.

احسانی با اشاره به اینکه شبکه نسیم برنامه های دیگری هم درباره کتاب دارد، اظهار کرد: «کتاب باز» می تواند به عنوان نقطه کانونی این برنامه ها باشد.

مدیر شبکه نسیم در پایان سخنانش عنوان کرد: وظیفه ماست که مراقبت کنیم تا اهمیت کتاب در میان مردم تنزل پیدا نکند و به عنوان یک نیاز فرهنگی برای نسل جدید مطرح باشد.

برنامه «کتاب باز» با اجرای سروش صحت و به تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان روزهای زوج ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه نسیم می رود و تاکنون هنرمندان و چهره های شاخصی از جمله جمشید مشایخی، رضا کیانیان، حمید داودآبادی، حبیب احمدزاده، مسعود ده نمکی، علیرضا خمسه و... مهمان این برنامه بوده اند.