جزئیات دقیق پخش مراسم تشییع پیکر شهید حججی از رسانه ملی

"محمدرضا پورحسن" مدیر تامین و هماهنگی پخش بسیج سازمان صدا و سیما درخصوص جزئیات دقیق پخش مراسم تشییع و خاکسپاری "شهید محسن حججی" از صدا و سیما گفتپوشش مستقیم و رسانه‌ای برنامه بر عهده سازمان صدا و سیما است.

وی در همین راستا ادامه داد: سازمان صدا و سیما تمام ظرفیت ‌های رسانه‌ای خود از جمله معاونت سیما، معاونت صدا، معاونت برون‌مرزی و معاونت سیاسی را بسیج کرده تا با همکاری تمامی شبکه‌های تحت پوشش صدا و سیما این مراسم لحظه به لحظه و به صورت زنده پوشش داده شود.

مدیر تامین و هماهنگی پخش بسیج سازمان صدا و سیما از برگزاری جلسه هماهنگی مراسم تشییع شهید محسن حججی خبر داد و تاکید کرد: در حال حاضر نماینده‌های شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و خبری در جلسه ‌هماهنگی این مراسم در میدان امام حسین (ع) جمع شده‌اند تا برنامه ریزی دقیق پوشش این مراسم اتخاذ گردد. این نمایندگان در حال هماهنگی تمام واحدهای سیار، sng و برنامه سازان خود هستند تا کل این مراسم را از شبکه‌های خبری، تلویزیونی و برون مرزی پوشش زنده دهند.

وی درباره شبکه‌های برون مرزی و رادیویی پوشش دهنده این مراسم اظهار داشت: شبکه‌های جام جم ، شبکه خبر سیما و پرس تی وی از جمله شبکه‌های بین‌المللی هستند که این مراسم را پوشش خواهند داد. تاکنون شبکه رادیویی ایران نیز برای پوشش رادیویی مراسم آماده شده و یک شبکه دیگر نیز به آن ملحق خواهد شد.

پورحسن در خصوص پوشش لحظه به لحظه این مراسم تصریح کرد: این مراسم از ساعت 9 صبح فردا آغاز شده و به صورت لحظه به لحظه و زنده از شبکه یک سیما پوشش داده شده و سایر شبکه‌ها گزارش‌های زنده پخش خواهند کرد.

وی ادامه داد: قرار بر این است که واحدهای سیار و دیگر واحدها در طول مسیر مسافت تشییع از میدان امام حسین (ع) تا میدان خراسان اسکان یافته و مراسم در تمامی نقاط پخش زنده شود.

پورحسن با اشاره به برگزاری مراسم وداع با پیکر شهید محسن حججی در مشهد مقدس خاطرنشان کرد: این مراسم توسط شبکه استانی خراسان رضوی و شبکه خبر سیما به صورت زنده پخش شده و سایر شبکه‌های تلویزیونی و خبری آن را به صورت گزارش پوشش خواهند داد.