روایت آقای بازیگر از شب‌های محرم

بیوک میرزایی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از فعالیت های خود در ماه محرم خبر داد و گفت: من همواره در ماه محرم برنامه‌های ویژه این ماه در رادیو اجرا می‌کنم و امسال هم ویژه برنامه‌های را به صورت نمایش های مذهبی پخش خواهیم کرد. حضور در این برنامه‌ها فقط کار هنری نیست بلکه اعتقاد و باور من در راه امام حسین (ع) است.

وی در خصوص ارادت خود به اهل بیت الاخصوص "امام حسین (ع)" افزود: بچه جنوب شهر که باشی همیشه خاطرات زیادی از ماه محرم و عزاداری امام حسین (ع) خواهی داشت. من هم از همان کودکی به همراه پدر به هیات می‌رفتم و در عزاداری‌ها شرکت داشتم.

این صداپیشه رادیو در همین راستا ادامه داد: من در محله "امامزاده حسن(ع)" به دنیا آمدم و هنوز هم این شب ها در همان محل قدیمی به زنجیرزنی و سینه زنی می روم.

بازیگر سریال کلاه پهلوی از حضور در هیات شهید نادری خبر داد و تاکید کرد: ما خودمان هیاتی داریم که سرپرستی آن را شهید سردار محمد نادری بر عهده داشت که به تازگی شهید شدند و ما زیر پرچم سالار شهیدان در این هیئت سینه می زدیم و هنوز هم به همین هیئت می رویم.

میرزایی عزاداری خاطرنشان کرد: شاید کار و رادیو و بازیپری مشغله‌های فراوانی ایجاد کند اما من همیشه ماه محرم هر طور شده به پایین شهر می روم تا زیر پرچم آقا سینه بزنم. از کودکی یاد گرفتم از اعتقادات خود دفاع کنم و تا همین امروز عاشقانه برای "امام حسین (ع)" سینه می‌زنم.