واکنش مدیر "والت دیزنی" به حادثه لاس وگاس

مرد اول این روزهای کمپانی دیزنی باب ایگر در صحبت هایی به حادثه تیراندازی لاس وگاس واکنش نشان داد. این چهره رسانه ای سرشناس در این باره گفت: «من فکر نمی کنم این سیاست باشد. این یک بحران است.» او با مقایسه حادثه تیراندازی لاس وگاس با اعتراض ورزشکاران فوتبال آمریکایی در لیگ ملی آمریکا که این روزها آن هم یکی از بحث های داغ رسانه های ایالات متحده است، ادامه می دهد: «در این روز و زمانه از این که یک ورزشکار برای سرود ملی بلند نمی شود، عصبانی می شویم. پس چرا الان عصبانی نمی شویم؟ وقتی صحبت از خشونت اسلحه و مرگ ناشی از تیراندازی می شود ما بدترین رکورد در دنیای مدرن را داریم. ما باید مطالبه یک گفت و گو در مورد این موضوع را از از سیاست مدارانمان داشته باشیم و از آنها اقدام موثر را مطالبه کنیم.»

مرگ 59 نفر و زخمی شدن صدها نفر در حادثه تروریستی لاس وگاس به صورت مستقیم روی باب ایگر و دیزنی تاثیر گذاشته است. چرا که یکی از کشته های این حادثه کری بارنت است که در دیزنی لند کار می کرده. همین طور دو نفر دیگر از کارکنان شرکت دیزنی هم زخمی شده اند.

باب ایگر در ادامه صحبت هایش خبر رفتنش از دیزنی را هم تایید کرد و گفت قطعا سال 2019 از عنوان خودش استعفا می دهد. او می گوید می خواهد بیشتر به زندگی خانوادگی اش برسد و کارهای دیگری انجام دهد.