با جدیدترین فیلم هاى سینمایى دنیا آشنا شوید/عکس
متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جان بویگا در دنباله ای که بر "حاشیۀ اقیانوس آرام" (Pacific Rim) ساخته شده، نقش جیک پنتکاست، پسر استاکر پنتکاست (ایدریس البا) را بازی می کند. استیون اس. دنایت وظیفۀ کارگردانی را پس از گییرمو دل تورو به عهده گرفته است تا داستان نبرد بعدی میان ییجر و کایجو را بازگو کند.

جیک در تیمی که پدرش زمانی فرماندۀ آن بوده استخدام می شود و به ماکو موری (رینکو کیکوچی)، لمبرت (اسکات ایستوود) و آمارا (کایلی اسپنی) می پیوندد تا یک بار دیگر دنیا را نجات دهد. در "حاشیۀ اقیانوس آرام: طغیان" (Pacific Rim: Uprising) که قرار است 23 مارس 2018 به نمایش درآید، جینگ چیان، برن گورمن، آدریا آریونا و چارلی دی نیز حضور دارند.
 
 
 جدیدترین فیلم هاى سینمایى دنیا اینجاست (62)
 
در "آقای رومن جی. ایزرایل" (Roman J. Israel, Esq.)، دنباله ای که دن گیلروی نویسنده و کارگردان بر "شبگرد" (Nightcrawler) ساخته است، دنزل واشینگتن نقش وکیلی غیر عادی را بازی می کند که وقتی توسط کالین فارل استخدام می شود تا به یک شرکت گران قیمت در لوس آنجلس ملحق شود، اصول اخلاقی وی مورد امتحان قرار می گیرد. کارمن ایجوگو در نقش مدیر یک شرکت غیر انتفاعی است که رومن تلاش می کند در آنجا کاری پیدا کند. این فیلم که در 3 نوامبر اکران خواهد شد، در اولین نمایش خود در تورنتو نقدهای مختلفی دریافت کرد.
 
 جدیدترین فیلم هاى سینمایى دنیا اینجاست (62)
 
در چهل و هشتمین فیلم وودی آلن، کیت وینسلت نقش بازیگر بازنشسته ای را دارد که در سال های 1950 در کونی آیلند در رستوران غذاهای دریایی کار می کند. همسر او، هامپتی (جیم بلوشی) متصدی چرخ فلک است. زمانی که سر و کلۀ دختر هامپتی (جونو تمپل)، که مدت ها از او دور بوده و از جمع گریزان است، پیدا می شود، زندگی آنها بیش از پیش دچار بی نظمی می شود. جاستین تیمبرلیک نقش یک نجات غریق را دارد که با این خانوادۀ پر دردسر در ارتباط است. "واندر ویل" (Wonder Wheel) قبل از اکران عمومی در 1 دسامبر، هفتۀ آینده در جشنوارۀ فیلم نیویورک به نمایش در می آید.
 
 جدیدترین فیلم هاى سینمایى دنیا اینجاست (62)
 
تاریخ اکران "بازی مالی" (Molly’s Game)، اولین تجربۀ کارگردانی آرون سورکین، بعد از نقد های بسیار خوبی که در نمایش در جشنوارۀ تورنتو دریافت کرد، از 22 نوامبر به 25 دسامبر تغییر کرد. در اقتباس سورکین از خاطرات مالی بلوم با عنوان " بازی مالی: از نخبگان هالیوود تا باشگاه پسران بیلیونر وال استریت، ماجراجویی های من در دنیای پوکر زیرزمینی" جسیکا چستین در نقش بلوم ظاهر می شود که بازی های پوکر سطح بالای او، زمانی که مافیای روسیه در یکی از آنها حضور دارد، توجه اف بی آی را به خود جلب می کند. ایدریس البا نقش وکیل مدافع او را بازی می کند و بازیگران مکمل عبارتند از: جرمی استرانگ، کریس ادوود، مایکل سرا و گراهام گرین.

 

 جدیدترین فیلم هاى سینمایى دنیا اینجاست (62)
 
"120 تپش در دقیقه" (120 battements par minute) بهترین گزینه برای نخل طلای جشنوارۀ فیلم کن امسال بود، اما در عوض جایزۀ بزرگ (رتبۀ دوم) را به دست آورد. این فیلم که در 20 اکتبر به سینما ها خواهد آمد، ناتان (آرنو ولوآ) و شان (نائوئل پرز بیسکایارت)، فعالان نهاد اکت آپ ایدز در پاریس سال های ابتدایی 1990 را دنبال می کند که با بی تفاوتی دولت مبارزه می کنند. این فیلم می تواند به عنوان نمایندۀ فرانسه در بخش فیلم های غیر انگلیسی زبان جوایز اسکار، یک مدعی قدرتمند باشد.

 

 جدیدترین فیلم هاى سینمایى دنیا اینجاست (62)
 
"تنها شجاعان" (Only the Brave) فداکاری گروه برگزیده ای از آتش نشانان پریسکات آریزونا را روایت می کند که در ژوئن 2013، با آتش سوزی یارنل هیل، یکی از مرگبارترین آتش سوزی های تاریخ مقابله کردند. در این فیلم به کارگردانی جوزف کوزینسکی که در تاریخ 20 اکتبر اکران خواهد شد، مایلز تلر، جاش برولین، جنیفر کانلی، جف بریجز، تیلور کیچ، جیمز بج دیل و اندی مک داول نقش آفرینی می کنند.  

 

 جدیدترین فیلم هاى سینمایى دنیا اینجاست (62)
 
"پدینگتون 2" (Paddington 2) دوباره به سراغ خرس پِرویی (با صداپیشگی بن ویشاو) رفته که حالا با خوشبختی در جمع خانوادۀ براون به سر می برد. پدینگتون به امید غافلگیر کردن خاله لوسی در صدمین سالگرد تولدش، دست به کار های مختلف می زند تا بهترین هدیه را بخرد. کارگردان این قسمت از فیلم که در 12 ژانویۀ 2018 به نمایش در خواهد آمد، باز هم پل کینگ است و بازیگرانش همان هیو بونویل، سالی هاوکینز، ایملدا استانتون، جولی والترز، پیتر کاپالدی و جیم برودبنت هستند. هیو گرانت و برندان گلیسون نیز به این گروه ملحق شده اند.
 
 جدیدترین فیلم هاى سینمایى دنیا اینجاست (62)
 
مکس آیرنز در "خانۀ کج" (Crooked House) نوشتۀ آگاتا کریستی، نقش چارلز هیوارد را بازی می کند؛ او کارآگاهی خصوصی است که یکی از دوستان قدیمی اش از او برای یافتن قاتل پدر بزرگش کمک می گیرد. هیوارد در ملک وسیع مرد مقتول، با بزرگ خانواده بانو ادیت دی هاویلند (گلن کلوز)، بیوۀ جوان مقتول (کریستینا هندریکس) و یک بازیگر (جیلین اندرسن) برخورد می کند. این فیلم با اقتباس جولین فلوز و کارگردانی ژیل پاکه برنر، 22 دسامبر به نمایش در می آید. دیگر بازیگران آن عبارتند از جولین سندز، استفانی مارتینی، کریستین مکای، آماندا ابینگتون و ترنس استمپ.
 
 جدیدترین فیلم هاى سینمایى دنیا اینجاست (62)
 

"چامبرا" (A Ciambra) به کارگردانی جوناس کارپینیانو زمانی که در دو هفتۀ کارگردانان جشنوارۀ کن امسال به نمایش در آمد، بازخورد های خوبی دریافت کرد. نمایندۀ رسمی ایتالیا در اسکار  آینده، داستان پیو آماتو، پسر چهارده ساله ای را روایت می کند که سعی دارد خیلی زود در جامعۀ رومانیایی خود در کالابریا بزرگ شود. زمانی که برادر بزرگ ترش کازیمو ناپدید می شود، پیو سعی می کند جای خالی او را پر کند، اما می فهمد این کار مشکل تر از آن است که تصور می کرد.

 جدیدترین فیلم هاى سینمایى دنیا اینجاست (62)
 
هلن میرن و دانلد ساترلند در فیلم جاده ای "در جستجوی فراغت" (The Leisure Seeker) نقش زن و شوهری قدیمی را بازی می کنند که از بوستون به خانۀ ارنست همینگوی در کی وِست سفر می کنند. در طول راه، آنها دوباره اشتیاق به زندگی و عشق شان را به یکدیگر، با وجود مشکلات الزایمر و کهولت سن، به دست می آورند. این فیلم به کارگردانی پائولو ویرزی و با اقتباس از رمان مایکل زادورین از 19 ژانویۀ 2018 به نمایش در خواهد آمد.
 جدیدترین فیلم هاى سینمایى دنیا اینجاست (62)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

•    اسپین آف "سریع و خشمگین" (Fast & Furious) با بازی دواین جانسن و جیسن استیثم از 26 ژوئیه 2019 به سینما ها خواهد آمد. (منبع: Heat Vision)

•    انسل الگورت در اقتباسی از رمان برندۀ پولیتزر دانا تارت به نام "سُهره" (The Goldfinch) به کارگردانی جان کرولی بازی خواهد کرد. (Variety)

 
•    فیلمی بر اساس سریال انیمیشن کمدی "برگری باب" (Bob’s Burgers) در حال توسعه است. (Heat Vision)

•    نیکول کیدمن در "ویرانگر" (Destroyer)، یک تریلر جنایی به کارگردانی کارین کوساما بازی خواهد کرد. (Variety)

•    گور وربینسکی در حال گفتگو برای کارگردانی "گامبیت" (Gambit)، با بازی چنینگ تیتوم است. (Heat Vision)

•    جودی گرییر در حال گفتگو برای پیوستن به جیمی لی کرتیس در قسمت دیگری از مجموعه فیلم های "هالووین" (Halloween) به کارگردانی دیوید گوردن گرین و دنی مک براید است. (Deadline)

•    جاستین ثرو، کتی بیتس و سم واترستن برای بازی در فیلم زندگینامه ای "بر اساس جنسیت" (On the Basis of Sex) بر مبنای زندگی روث بیدر گینزبرگ، به کارگردانی میمی لدر، به فلیسیتی جونز، آرمی همر و جک رینور

پیوسته اند. (Variety)

•    یواکیم رانینگ در حال گفتگو برای کارگردانی دنبالۀ "پلید" (Maleficent) است. (Deadline)

•    جنی اسلیت برای بازی در "زهر" (Venom) به کارگردانی روبن فلایشر به تام هاردی، میشل ویلیامز و ریض احمد پیوسته است. (Variety)