«انزوا» راهی لهستان شد

«انزوا» اولین فیلم بلند سینمایی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی به عنوان تنها نماینده ایران در بخش رقابتی فیلم های اول و دوم جشنواره کمرایمیج به نمایش گذاشته خواهد شد.

این جشنواره معتبرترین جشنواره تخصصی فیلمبرداری در دنیا محسوب می‌شود و جوایز قورباغه طلایی، نقره‌ای و برنزی خود را به بهترین فیلمبرداری اهدا می‌کند. بدین ترتیب مهدی ایل‌بیگی به عنوان مدیر فیلمبرداری «انزوا» نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمبرداری در بخش فیلم‌های اول و دوم‌ است که با آثاری از کشورهای آمریکا، اوکراین، انگلستان، لهستان، دانمارک و تولید مشترک فنلاند- آلمان- سوئد به رقابت می‌پردازد.

در خلاصه فیلم آمده است که پرویز پس از ۶ سال با ضمانت رییس زندان هفتاد و دو ساعت مرخصی می گیرد تا همسرش را که به تازگی فوت کرده است دفن کند و در مراسمش شرکت کند اما پرویز دغدغه دیگری دارد.

«انزوا» به تهیه کنندگی پیمان جعفری در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فجر به نمایش در آمد و جزو پنج فیلم برتر آرای مردمی به شمار می‌آمد. همچنین نامزد دریافت جایزه خلاقیت و استعداد درخشان در جشن انجمن منتقدان سینما معرفی شد.

جشنواره کمرایمیج شامل بخش اصلی، بخش فیلم های اول و دوم، بخش فیلم‌های دانشجویی و همچنین کارگاه‌های تخصصی‌ است که از تاریخ ۲۰ تا ۲۷ آبان (۱۱تا ۱۸ نوامبر) برگزار می شود.

پخش جهانی فیلم «انزوا» با موسسه به مدیریت محمد علی غیاثوند است.