آخر هفته با  فیلم های سینمایی "آی فیلم"

فیلم‌های سینمایی «اتوبوس»، «زشت و زیبا» و «ملک سلیمان» برای نمایش آخر هفته انتخاب شده‌اند.

«اتوبوس» یدالله صمدی به آی‌فیلم وارد می‌شود

«اتوبوس» فیلمی به کارگردانی یدالله صمدی و نویسندگی داریوش فرهنگ، محصول سال۱۳۶۴ است.

در این فیلم، اهالی روستایی به دو گروه بالادهی و پایین دهی (حیدری و نعمتی) تقسیم شده‌اند. سرکرده نعمتی‌ها نمک‌زار خود را به کدخدا، که به دشمنی و کینه بین دو گروه دامن می‌زند، می فروشد و یک اتوبوس مستعمل می‌خرد تا با آن مسافرکشی کند. ورود اتوبوس به روستا کار گاری‌چی حیدری‌ها را کساد می‌کند و اختلاف‌ها بیش تر می‌شود ...

این فیلم سینمایی پنج‌شنبه ۲۷ مهر ، ساعت ۲۱:۰۰ از کانال فارسی آی‌فیلم روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود.

«زشت و زیبا» در آی‌فیلم عربی

«زشت و زیبا» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی محصول سال ۱۳۷۷ است که جمعه شب ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران (۲۲:۰۰ به وقت مکه) با زیرنویس عربی روانه آنتن می‌شود. تکرار آن نیز در ساعت‌های ۰۴:۳۰، ۱۰:۳۰ و ۱۶:۳۰ روز بعد پخش خواهدشد.

سعید پورصمیمی، گلچهره سجادیه، مهدی فتحی، اصغر همت و بهمن زرین پور در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«ملک سلیمان» در قاب آی‌فیلم انگلیسی

«مُلک سلیمان» عنوان فیلم دنباله دار سینمایی محصول ایران است که در سال ۲۰۱۰ اولین پخش از سه‌گانه آن به روی پرده سینماهای ایران رفته ‌است. فیلمنامه آن بر اساس سوره‌های قرآن روایت شده‌است.

کارگردانی و نویسندگی این فیلم را شهریار بحرانی برعهده داشت. کانال انگلیسی آی‌فیلم قسمت اول این فیلم سینمایی را برای مخاطبانش با زیرنویس انگلیسی به نمایش می‌گذارد.

امین زندگانی، محمود پاک نیت، الهام حمیدی، مهدی فقیه، حسین محجوب، زهرا سعیدی، علیرضا کمالی و جواد طاهری بازیگرانی هستند که در «ملک سلیمان» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«ملک سلیمان» شنبه شب ساعت ۰۱:۳۰به وقت تهران( ۲۲:۰۰ به وقت GMT) پخش خواهدشد.