استقبال خانواده ها از«قهرمانان کوچک»/ افزایش سالن‌‌های سینما

فیلم «قهرمانان کوچک» که مورد توجه مخاطبان کودک و خانواده‌ها قرار گرفته این روزها توانسته موفق عمل کند و تعداد سالن‌های نمایش فیلم افزایش یافته است و غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره فیلم گفت: خوشبختانه مخاطب وقتی فیلم را می‌بیند از آن راضی است و خوشبختانه مخاطب با فیلم همراه است. در هفته اخیر تعداد سالن‌های نمایش دهنده فیلم را در شهرستان‌ها با توجه به افزایش مخاطبین در شهرستان‌ها در روزهای پنج شنبه و جمعه تعدادسالن فیلم را به 50 سالن رساندیم. 

وی درباره برنامه‌ای برای اختصاص سالن به مدارس گفت: صبح‌ها را در اختیار مدارس قراردادیم و در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم امکان مناسبی برای اکران فیلم در مدارس فراهم کنیم. برای روز دانش آموز که 13 آبان ماه است برنامه‌ای داریم که در آن روز دانش‌آموزان برای دیدن فیلم به سالن‌ سینما بیایند. 

فرجی ادامه داد: خوشبختانه خانواده‌ها از فیلم استقبال کردند و هم اینک 25 سالن سینما در اختیار فیلم قرارداده شده است.امیدواریم مخاطبان اقبال خوبی نسبت به فیلم داشته باشند. 

 امروز صالحی وزیر ارشاد یادداشت کوتاهی در فضای مجازی منتشر کرد و فیلم «قهرمانان کوچک» را که با موضوع حمایت از تولید ملی ساخته شده خوب توصیف کرد. فروش فیلم روز پنج شنبه 65 میلیون تومان و روز جمعه 75 میلیون تومان بوده است و در کل فروش فیلم به رقم 750 میلیون تومان رسید.