تازه ترین خبرها از «کروکودیل» با بازی "رضا یزدانی"

مسعود تکاور نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «کروکودیل» درباره تدوین این فیلم گفت: یک قانون نانوشته وجود دارد که می گوید کارگردان نباید خودش فیلمش را تدوین کند، اما من خودم چون سال ها تدوینگر بسیاری از آثار بودم و به حساسیت و بی رحمی در این مرحله آشنا هستم تدوین را به عهده گرفتم.

وی درباره شرایط سخت تدوین فیلمش بیان کرد: تدوین فیلم سینمایی «کروکودیل» به دلیل سکانس های اکشنی که دارد سخت و حساس است اما در کل نسبت به راف کات هایی که داشتم تا حدودی از کارم رضایت دارم.

به گفته این کارگردان سینما، تدوین فیلم مثل نوشتن فیلمنامه است و تا آخرین لحظه دوست دارید تغییرش دهید و اصلاحش کنید تا بهتر بشود.

تکاور درباره یکی از مراحل سخت فیلمبرداری این اثر توضیح داد: یکی از سخت ترین روزهای تصویربرداری فیلم ما مربوط به سکانسی بود که در هنگام طلوع خورشید انجام می گرفت و دوربین روی آب بود، بازیگران هم گریمی سنگین داشتند و این سکانس شرایط سختی داشت که باید در خود فیلم دیده شود.

از بازیگرانی که در فیلم سینمای «کروکودیل» ایفای نقش کردند می توان به کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، حسین مهری، الهه حصاری، رضا یزدانی، رامین پرچمی، افسانه چهره آزاد، رامتین خداپناهی و... اشاره کرد.

همچنین عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از نویسنده و کارگردان و تدوینگر مسعود تکاور، تهیه کننده عزت الله جامعی ندوشن، سرمایه گذار یوسف نادعلی و مشاور رسانه ای علی موذن جامی.