بازگشت برنامه «سروستان» روی آنتن شبکه شما

محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه «شما» با اشاره به روند تولید برنامه‌های شبکه اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی این شبکه و برنامه‌سازی در آن، دیده شدن استان‌ها و ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که در جای جای ایران وجود دارد اما هنوز به خوبی دیده نشده‌اند یا بسترهای مورد نیاز برای ظهور و بروز آنها فراهم نشده است.

وی افزود: برنامه تلویزیونی «سروستان» از همین دست موارد به شمار می‌رود که با حضور نمایندگان مردم شهرها و روستاهای مختلف کشورمان، به بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان‌های مختلف می‌پردازد.

وی یادآور شد: در این دوره هم از نمایندگان مردم در قوه مقننه دعوت می‌شود با حضور در استودیوی زنده برنامه، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در مورد استفاده صحیح از ظرفیت‌های موجود بپردازند و خواسته‌های مردمی را از مسئولان دولتی مطالبه کنند.

قاسمی تصریح کرد: دعوت از مسئولان استانی برای حضور در برنامه یا ارتباط تلفنی با آنها، از دیگر بخش‌های «سروستان» به شمار می‌رود چراکه معتقدیم رسانه ملی باید بازتابی از نظرات و آرای مختلف بوده و خدمات و تلاش‌های صورت گرفته را هم به بهترین وجه منعکس کند ضمن اینکه حضور همزمان نمایندگان مردم و مسئولان دولتی در یک برنامه تلویزیونی، زمینه‌ساز درک بهتری از مشکلات و مسائل پیش رو و راهکارهای رفع معضلات خواهد بود.

مدیر شبکه «شما» با اشاره به بازتاب‌های مثبت برنامه «سروستان» در بین سایر برنامه‌های تلویزیونی عنوان کرد: سعی داریم در سری جدید، از نظرات مخاطبان در بهبود روند برنامه و انجام گفتگوهای کارشناسی‌تر و مفیدتر بهره ببریم.