اکران همزمان «غیرمجاز» در ایران و اروپا

محمدحسین عامری پویا تهیه‌کننده فیلم «غیرمجاز» درباره زمان اکران و  ویژگی فیلم برای مخاطب گفت: ما تحقیقات پژوهشی گسترده‌ای برای نگارش فیلمنامه انجام دادیم ویکی از مشکلات امروز جامعه فرزندان طلاق هستند  امروز اکثر والدین با فرزندان خود دچار مشکل هستند و در این فیلم تلاش شده تا  ناسازگاری فرزندان با والدین به تصویرکشیده شود. 

وی در ادامه توضیح داد: یکی از بحث‌های روز جامعه مشکلات خانواده ها با فرزندانشان است. فرزندان فکر می کنند بیرون از خانه کعبه آمال آنها تحقق پیدا می‌کند و با همین خیال واهی  از خانه یا شهر فرار می کنند وگرفتارباندهای فساد، فحشاء ،توزیع مواد مخدر و بزه های زیادی می شوند. 

عامری پویا درباره نمایش این باندهای فساد در فیلم گفت: فیلم «غیرمجاز» فیلم شریفی است شخصیت دختری که در فیلم دیده می‌شود تمام این فسادها را بیرون از خانه می‌بیند اما  هرگز به فساد کشیده نمی شودو تنها ناظر این اتفاقات است و در نهایت به صلاح و پاکی می رسد. «غیرمجاز» به عقیده من فیلم دغدغه‌مندی است که  به خوبی وضعیت جامعه را برای دختری که خارج از خانه را تجربه می کند به تصویر کشیده شده و به عقیده من به دلیل سلامت فیلم و این مهم که درجه بندی سنی برای فیلم در نظر گرفته نشده است  خانواده‌ها باید با فرزندان‌شان این فیلم را ببینند. 

وی درباره زمان اکران فیلم گفت: فیلم توسط رسانه فیلمسازان مولود به نمایش درمی آید و از 10 آبان ماه اکران آن در کشور آغاز می‌شود. توزیع بین الملل فیلم برعهده پارسیان فیلم لندن است و همزمان در انگلیس، آلمان،  نروژ، سوئیس، اسپانیا، اتریش و کل اروپا با زیرنویس انگلیسی به نمایش در می آید.