وضعیت سینمای ایران ترسناک شده است

حامد کلاهداری  کرگردان سینما در خصوص ادامه مراحل روند ساخت جدیدترین فیلم خود گفت: برای امسال هیچ برنامه‌ای برای حضور در سینما ندارم و نخواهم داشت. پروژه‌ای که قبل ها درباره آن صحبت کرده‌ام، دیگر در کار نخواهد بود و قطعاً در فجر امسال حضور ندارم چون دیگر فیلمی در کار نیست.

وی درباره تغییر برنامه‌های خود در ساخت فیلم جدیدش تاکید کرد: چند ماه پیش با تمام قدرت برای ساخت فیلم جدید اقدام کردیم اما بی‌قدرت شدیم یا بهتر بگویم قدرتمان گرفته شد.

کارگردان فیلم "شاباش" اضافه کرد: وضعیت سینما برای من ترسناک شده است دیگر خسته شده‌ام و اگر خبر خوبی هم در مورد آثارم بیفتد آن را به کسی نمی‌گویم.

کلاهداری با اشاره به آینده کاری خود خاطرنشان کرد: امیدوارم برای تمام فیلمسازان و سینماگران اتفاقات خوبی در راه باشد اما برای من هیچ اتفاق خوبی در سینما نخواهد افتاد. حداقل در دو سال آینده اتفاق خوبی برای من و سینمای من نمی‌افتد.

گفتنی است کلاهداری در مصاحبه پیشین خود در خصوص ساخت فیلم جدید خود گفته بود: بعد از حدود پنج سال قصد دارم دوباره به عرصه سینما وارد شوم. البته من اهل این نیستم که پشت سر هم کار بسازم و این دوری هم برای ساخت اثری خوب و یک پیش تولید قدرتمند اتفاق افتاد. در حال حاضر در تدارک ساخت تازه‌ترین فیلم خود هستم؛ اما فعلاً از بیان کردن نام فیلم و اسامی بازیگران معذورم. درخصوص این اثر باید بگویم که با فیلمی بسیار ویژه و کمدی به سینما باز خواهم گشت.

وی ادامه داد: چندی پیش درخواست پروانه ساخت را به وزارت ارشاد داده‌ایم و به لطف خدا اگر با درخواست موافقت شود فیلمبرداری کار را به زودی شروع خواهیم کرد. پیش تولید به خوبی صورت گرفته و باید بگویم که همه مراحل تولید آماده است. لوکشین‌ها و عوامل انتخاب شده و حتی قرارداد‌های بازیگران را به صورت کامل بسته‌ایم و برای شروع کار تنها منتظر پروانه ساخت هستیم.