بازی بازیگر زن مشهور در فیلمی درام

جولیا رابرتز و لوکاس هجز در درامی با عنوان «بن برگشته است» در نقش یک مادر و پسر ظاهر می‌شوند. این درام خانوادگی را پدر واقعی هجز یعنی پیتر هجز کارگردانی می‌کند.

لوکاس هجز که برای بازی در فیلم «منچستر کنار دریا» نامزد جایزه اسکار شده بود در این فیلم در نقش مردی دوست‌داشتنی اما پردردسر بازی‌ می‌کند که شب کریسمس به خانه بازگشته است. مادر با ملاحظه‌ او از بازگشت پسرش بسیار خوشحال است اما به زودی متوجه می‌شود او هنوز مشکلات زیادی دارد.

پیتر هجز از تهیه‌کنندگان فیلم است و این فیلم قرار است امتیاز پخش خود را در بازار فیلم آمریکا که یکم نوامبر در سانتا مونیکا شروع می‌شود عرضه کند.

تولید این فیلم دسامبر در نیویورک شروع می‌شود.

رابرتز در درام «عجیب» که به زودی اکران می‌شود بازی کرده است و در آن فیلم در برابر جیکوب ترمبلی و اوون ویلسون جلوی دوربین رفته‌است. او به زودی در نمایشی از آمازون استودیوز با عنوان «به خانه آمدن» نیز ظاهر خواهد شد.

لوکاس هجز در فیلم «کفشدوزک» بازی کرده که به زودی اکران می‌شود و «سه بیلبورد بیرون ایبینگ، میسوری» نیز فیلم بعدی اوست. او بازیگر فیلم در دست تولید «پسر محوشده» هم هست که راسل کرو، نیکول کیدمن و جویل ادگرتون بازیگرانش هستند.

پیتر هجز کارگردان این فیلم یک نامزدی اسکار برای «درباره پسر» در کارنامه دارد. او نویسنده رمان و فیلمنامه «چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می‌دهد؟» هم بوده و «تکه‌های آوریل» و «دن در زندگی واقعی» از دیگر فیلم‌هایی بوده که او کارگردانی آن‌ها را برعهده داشته است.