احیای بخش نمایشی «سیمای خانواده»

احسان نیلی درباره برنامه ظهرهای شبکه یک سیما که با نام «سیمای خانواده» روی آنتن می رود، گفت: این برنامه که پیش از این با یک تیم دیگر با نام «خانواده یک» روی آنتن می رفت حالا با تغییراتی با عنوان «سیمای خانواده» پخش می شود.

وی درباره این برنامه که حدود ۱۰ روز است روی آنتن می رود، ادامه داد: ساختار اصلی این برنامه براساس علاقه مخاطب چندان قابل تغییر نیست و ما تغییراتی در بخش ها، کارشناس ها و دیگر جزییات داریم. حتی اگر بعضی روزها که بخش کارشناسی به جای بخش هنری روی آنتن می رود مخاطب اعتراض می کند که چرا بخش هنری نداشته ایم بنابراین چندان نمی توانیم تغییرات ساختاری داشته باشیم.

نیلی با اشاره به این تغییر در رویکردها اظهار کرد: ما فقط می توانیم در بخش کارشناسی، موضوعات و مهمانان و جهت دهی های فکری برنامه تغییراتی داشته باشیم. در چنین برنامه هایی جنس تعامل با مخاطب یا آیتم های تولیدی هر از گاهی تغییر می کند.

تهیه‌کننده یادآور شد: محمد امین نبی الهی و فوژان احمدی مجریان جدید این مجموعه هستند و هرمز شجاعی مهر نیز همچنان در کنار این مجریان حضور دارد.

نیلی با اشاره به ویژگی این فصل از برنامه یادآور شد: یکی از اولویت های ما این است که آیتم های نمایشی را دوباره احیا کنیم اما برنامه های نمایشی هزینه‌بر است و بستگی به جنس پرداخت دارد. اگر آیتم های نمایشی کوتاه و متناسب با موضوع روز داشته باشیم این کار جواب می دهد.

وی همچنین با اشاره به حضور استان ها در این دوره از برنامه بیان کرد: ما تلاش کردیم که مشارکت سراسر کشور را در برنامه داشته باشیم و اتفاقات به حضور در تهران منحصر نشود.

برنامه «سیمای خانواده» هر روز بعد از اذان ظهر شروع شده و تا قبل از خبر ساعت ۱۴ روی آنتن می رود.