بازگشت آقای بازیگر به عرصه هنر این بار در مقام کارگردان

جهانگیر الماسی بازیگر و کارگردان درباره فعالیت خود در عرصه کارگردانی تئاتر گفت: نمایشنامه ای را برای اجرا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد داده ام و قصد دارم این اثر نمایشی را که بر اساس نمایشنامه «قرمز» اثر جان لوگان است، به صحنه ببرم.

وی درباره سالن مورد نظر برای اجرای این اثر نمایشی، اظهار کرد: برای اجرای نمایش «قرمز» ۲ رویکرد مدنظر دارم که در اولین رویکرد تالار وحدت برای اجرا مناسب است و در رویکرد دوم سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر مدنظر است.

الماسی ادامه داد: این نمایشنامه دارای ۲ نقش اصلی است ولی اتفاقات دیگری در صحنه می افتد.

این هنرمند درباره احتمال حضور خود به عنوان بازیگر نمایش «قرمز» یادآور شد: نمی توان به صورت همزمان این نمایش را کارگردانی و در آن بازی کرد چون باید روی کارگردانی آن متمرکز باشم.

وی درباره بازیگران مدنظر برای ایفای نقش در «قرمز» گفت: به دلیل نقش هایی که در نمایش «قرمز» وجود دارد، بازیگرانی که در این نمایش حضور خواهند داشت باید دارای تجربه باشند و بعد از قطعی شدن سالن، بازیگران اثر نیز قطعی و معرفی می شوند.

الماسی با اشاره به حضور خود در کارگاه کارگردانی و بازیگری تئاتر در شهرهای ملارد و مارلیک، بیان کرد: این کارگاه ها اتفاق بسیار خوبی است که توسط انجمن نمایش استان تهران رخ داده است و به نظر من اتفاق مبارکی است. در این کارگاه جوان های مستعدی حضور دارند که یک نمایش را هم تمرین می کنند و این تمرین ها خوب پیش می رود.

وی یادآور شد: احتمال دارد این اثر نمایشی را هم در تهران و کرج به صحنه ببریم.