منتظر غافلگیری شهرزاد 3 باشید

حسن لفافیان دستیار اول کارگردانی در پروژه شهرزاد 3 درخصوص تغییرات بوجود آمده در فصل سوم این سریال و همچنین نقدهای بوجود آمده درباره فصل دوم گفت: بدون شک فصل سوم جوابی به نقدهایی است که برخی درباره فصل سوم داشتند.

وی در همین راستا ادامه داد: از نظر من نقدهای فصل دوم هم سو تفاهم بوده و برخی می‌خواستند به این نقدها دامن بزنند. برای پیشبرد داستان کارگردان نیازمند این است تا داستان را با پرداخت شخصیت‌های جدید پیش ببرد و این تغییر تحول داستان را نیز دچار تغییرات عمده ای می‌کند. برخی از پیش تولید شهرزاد دو را نقد می‌کردند و شاید بگویند شهرزاد سه بدتر است اما اینطور نیست که حتماً فصل دوم یا سوم هر اثری بدتر از قبل شود.

شهرزاد 3

دستیار کارگردان فیلم "یتیم خانه ایران" تاثیر فصل اول شهرزاد را بسیار بالا دانست و ادامه داد: واقعیت امر داستان شهرزاد و پرداختن به این چنین موضوعی در فصل اول جذابیت‌های فراوانی را برای مخاطبین به همراه داشت زیرا اتفاقات در شهرزاد یک کاملاً بکر بود و طبیعتاً آن بکر بودن در فصل دوم از بین رفته بود.

وی درباره حذف شخصیت بزرگ آقا در فصل دوم شهرزاد تاکید کرد: این دیدگاه که می‌گویند در فصل اول بزرگ آقا بوده و باید فصل دو هم شخصیتی مثل بزرگ آقا وجود داشته باشد اشتباه است. این را بدانیم که قرار نبود دوستانی مثل امیر جعفری، رضا کیانیان و یا رویا نونهالی جای علی نصیریان را پر کنند. آنها خودشان نقش‌هایی داشتند که در جهت پیشبرد فیلمنامه به اثر اضافه شد.

این هنرمند عرصه سینما و تلویزیون درباره بازی رضا کیانیان در این مجموعه افزود: من با توجه به برخی سکانس‌ها که دیده‌ام اعتقاد دارم رضا کیانیان در بسیاری از صحنه‌ها بهتر و قوی تر از علی نصیریان بازی کرده بود.

شهرزاد 3

وی با اشاره به تغییر در داستان فصل سوم شهرزاد ادامه داد: تمام تلاش گروه و در راس آن حسن فتحی بر آن است که مخاطب در فصل سوم شگفت زده شود. نقدهای صورت گرفته ذهن حسن فتحی را بسیار مشغول کرده و تا آنجا که فیلمنامه را خوانده‌ام بدون شک مخاطب در فصل سوم غافلگیر خواهد شد. برخی شصخیت‌ها در فصل سوم بسیار پررنگ‌تر می‌شوند و همین باعث غافلگیری بسیار زیاد مخاطبان خواهد شد. البته باید دید در تدوین و ریتم چه اتفاقاتی خواهد افتاد اما آنچه از فیلمنامه بر می‌آید تغییرات فراوانی در شهرزاد سه در راه است.

لفافیان با تاکید بر عدم مصاحبه عوامل درباره شهرزاد سه خاطرنشان کرد: طبق صحبت‌هایی که شده تمام اطلاعات شهرزاد سه تنها از طریق روابط عمومی منتشر خواهد شد و عوامل بنا به صلاحدید حسن فتحی نمی‌توانند درباره این پروژه صحبتی داشته باشند.