«خفگی» روی دور فروش/قهرمانان کوچک ۱.۵ میلیاردی شد

جدا از فیلم «خفگی» که همچنان در صدر جدول فروش است، فیلم‌های تازه‌وارد دیگر که حدود ۲ هفته از اکرانشان می‌گذرد، فروش قابل توجهی نداشتند. این فیلم‌ها مثل «شنل» و «آزاد به قید شرط» جایگاه هفتم و نهم را در فروش به خود اختصاص داده‌اند.

خفگی

۱میلیارد و ۵۴ میلیون تومان، فروش تقریبی است که فیلم «خفگی» در هفته‌ای که گذشت، داشت.

این فیلم به کارگردانی آقای فریدون جیرانی از زمان اکرانش تاکنون، حدود ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان فروخته است. در خلاصه داستان این فیلم که درحال‌حاضر ۱۱۳ سالن را در اختیار دارد، نوشته شده است: صحرا مشرقی پرستار یک بیمارستان روانی است. مسعود سازگار همسرش را که ظاهراً دیوانه شده در این بیمارستان بستری می‌کند. صحرا مشرقی وقتی با همسر مسعود آشنا می‌شود، پی به حقایقی عجیب از زندگی آنها می‌برد و ناخواسته وارد ماجراهایی می‌شود...خانم‌ها و آقایان نوید محمدزاده، الناز شاکردوست، پردیس احمدیه، غلامحسین لطفی، احسان امانی، اسدالله یکتا، با هنرمندی ماهایا پطروسیان و پولاد کیمیایی از بازیگران خفگی‌اند.

زرد

فیلم «زرد» به کارگردانی آقای مصطفی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی آقای کامران مجیدی، بعد از چهار هفته اکران، فروشی نزدیک به ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشت. ۶۸۰میلیون تومان فروشی است که این فیلم در هفته گذشته داشته است. خانم‌ها و آقایان بهرام رادان، ساره بیات، شهرام حقیقت‌دوست، بهاره کیان‌افشار و مهرداد صدیقیان، امیرعلی نبویان، آناهیتا درگاهی، علیرضا استادی، متین ستوده، مرتضی تقی‌زاده، علی صالحی، شهروز دل‌افکار، رومینا رفیعا، رضا شمس‌الدین، فرهاد مهدوی، حسین نائینی و حسین مهری در این فیلم حضور دارند.

خانه دختر

«خانه دختر» فیلم آزاد شده از بند توقیف، به کارگردانی آقای شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی آقای محمد شایسته، در هفته گذشته با فروش حدود۵۶۰ میلیون تومان سوم شد. داستان این درام اجتماعی با بازی خانم‌ها و آقایان حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، رعنا آزادی ور، بابک کریمی، بهناز جعفری، محمدرضا هدایتی، نسیم ادبی، امیرعلی نبویان، پردیس احمدیه، نادر فلاح، مانی‌شاه‌حسنی و رؤیا تیموریان درباره مردی به نام مرتضی است که قصد دارد خانه کوچکشان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند... حال اینکه این نگاه‌های سنگین به چه علت در قصه وجود دارند، ماجرایی است که کار را شکل داده است. این فیلم در طول ۳ هفته بعد از اکرانش، فروشی حدود ۲ میلیارد تومان داشت.

قهرمان کوچک

 فیلم دنیای کودکان و نوجوانان، با عنوان «قهرمانان کوچک» به کارگردانی آقای حسین قناعت و تهیه‌کنندگی خانم بیتا منصوری، در این هفته فروشی حدود ۴۱۰ میلیون تومان داشت. خانم‌ها و آقایان برزو ارجمند، بیژن بنفشه‌خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، یوسف کرمی (قهرمان المپیک در نقش خودش)، افشین سنگ‌چاپ، ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، مینا سلیمانی، مرتضی رستمی، فرزاد حاتمیان و بازیگران خردسال این فیلم سینمایی، یاس نوروزی، پارسیا شکوری فر، عرفان برزین، کامیار محمدی، امیرکیان عبدی و ایمان امیری از بازیگران این فیلم هستند که در کل فروشی حدود ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان داشته است.

ایتالیا ایتالیا

در هفته‌ای که گذشت، فیلم ایتالیا ایتالیا به کارگردانی آقای کاوه صباغ‌زاده، حدود ۱۸۲میلیون تومان فروخت. فروش کل این فیلم تاکنون با گذشت چهارهفته از اکرانش، نزدیک به یک میلیارد و ۷۵میلیون تومان بوده است. در این فیلم خانم‌ها و آقایان حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، رضا سخایی، همایون ارشادی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی، دانش اقباشاوی، فائزه علوی، آنامهر اخلاقی، آرش مرشد و... ایفای نقش می‌کنند. ایتالیا ایتالیا در حال حاضر حدود ۶۶ سالن را در اختیار دارد.

ملی و راه‌های نرفته‌اش

فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی خانم تهمینه میلانی که با گذشت ۷هفته از اکرانش فروشی حدود یک میلیارد ۶۶۶ میلیون تومان داشت، در هفت روز گذشته ۱۷۰ میلیون تومان فروخت. خانم‌ها و آقایان میلاد کی مرام، ماهور الوند، السا فیروزآذر، جمشید هاشم‌پور، افسراسدی، جمشید جهانزاده، فرزانه نشاط‌خواه، ستاره اسکندری، فلور نظری و بابک قادری از بازیگران این فیلم هستند.

شنل

فیلم شنل به کارگردانی آقای حسین کندری و تهیه‌کنندگی آقای علیرضا شجاع نوری، که اکران آن از ۲۶ مهر آغاز شده بود، در هفته‌ای که گذشت حدود ۷۵ میلیون تومان فروخت. خانم‌ها و آقایان باران کوثری، رضا بهبودی، بهار کاتوزی، مسعود فروتن، بابک انصاری، مهدی حسینی نیا و آیسان حداد از بازیگران این فیلم هستند.

حقه‌باز دم‌دراز

حقه‌باز دم‌دراز، به کارگردانی آقای علیرضا محمودزاده در قالب یک کار موزیکال برای کودکان و نوجوانان تولید شده است. این فیلم در هفته گذشته نزدیک به ۷۵ میلیون تومان فروش داشت و در طول سه هفته‌ای که از اکرانش می‌گذرد نیز ۲۱۶ میلیون تومان فروخت. خانم‌ها و آقایان سحر ولدبیگی، احمدرضا اسعدی، مریم شاه‌ولی، محمد مایلی، مجید مختارپور، ترنم کرمانیان و پارسیا شکوری از بازیگران حاضر در این کارند.

آزاد به قید شرط

بعد از اکران این فیلم به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آقای حسین شهابی از ۲۶مهرماه، تاکنون حدود ۱۲۱میلیون تومان فروش داشته است و در هفته ای که گذشت ۶۳میلیون تومان فروخت. در این فیلم بازیگرانی چون امیر جعفری، شقایق فراهانی، لیلا اوتادی، دیبا زاهدی، امیررضا دلاوری، رامین راستاد، امیر دژاکام، احمد نیکپور، شکرخدا گودرزی، علیرضا ثانی‌فر و... حضور دارند. این فیلم به بررسی مشکلات اجتماعی و زندگی زندانیان آزاد شده پس از تحمل حبس طولانی‌مدت می‌پردازد.

نگار

فیلم نگار آقای رامبد جوان درهفته ای که گذشت با فروشی حدود ۴۷ میلیون تومان در جایگاه دهم جدول فروش قرار گرفت. ۲میلیارد و ۶۰۸ میلیون تومان رقمی است که حدوداً به فروش کل این فیلم در هشت هفته اختصاص دارد. خانم‌ها و آقایان نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، فریبا کامران، علیرضا شجاع نوری، افسانه بایگان، اشکان خطیبی، علیرضا آقاخانی، محمود کریمی، ایلیا کیوان، شایان کامروز و عیسی حسینی از بازیگران این فیلم جنایی-معمایی‌اند.

اکسیدان

فیلم اکسیدان به کارگردانی آقای حامد محمدی، در هفته ای که گذشت حدود ۴۰میلیون تومان فروخت و تاکنون با گذشت ۱۹هفته از اکرانش، نزدیک به ۱۰میلیارد و ۷۴۰میلیون تومان فروش داشته است. خانم‌ها و آقایان جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقانی، رضا بهبودی، لیندا کیانی و علی استادی از بازیگران این فیلم‌اند.

من و شارمین

فیلم «من و شارمین» به کارگردانی آقای بیژن شیرمرز، در هفته ای که گذشت حدود ۳۰ میلیون تومان فروش داشت. این فیلم با بازی بازیگرانی چون خانم‌ها و آقایان ویشکا آسایش، پژمان بازغی، سحر قریشی، نیما شاهرخ‌شاهی، رامین ناصر نصیر، محمود جعفری، ‌ آتش تقی‌پور، زهره حمیدی، ‌ پوراندخت مهیمن، فریبا نادری، نیلوفر پارسا و گوهر خیراندیش و مجید صالحی و ... حدود یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان در هشت هفته فروخت.

مالاریا

فیلم مالاریا هم در هفته گذشته حدود ۹ میلیون تومان فروخت. این فیلم به کارگردانی آقای پرویز شهبازی با گذشت چهار هفته از اکرانش حدود ۱۷۲ میلیون تومان فروش داشت. خانم‌ها و آقایان ساعد سهیلی، ساغر قناعت، فراهانی و آزاده نامداری، بازیگران این سینمایی‌اند.