با جدیدترین فیلم های سینمایی جهان آشنا شوید/عکس

وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

متاکریتیک وب سایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید.

در همین ارتباط، می توانید برخی از موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

 

 

جدیدترین فیلم هاى سینمایى در دست تولید دنیا

تریلر جدید فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther) جزئیات بیشتری درباره واکاندا فاش می کند. کشوری با فناوری پیشرفته که در آنجا پلنگ سیاه/ تچالا (با بازی چدویک بوزمن) با چالش هایی روبرو می شود. رایان کوگلر این فیلم را که قرار است 16 فوریه 2018 اکران شود، کارگردانی کرده و مایکل بی. جردن در نقش اریک کیلمونگر، یکی از دشمنان پلنگ سیاه بازی کرده و لوپیتا نیونگو و دانای گوریرا در نقش اعضای میلاجه، نیروی امنیتی حفاظت کننده از پادشاه و کشور، ظاهر شده اند. مارتین فریمن، دنیل کالویا، لتیسیا رایت، وینستون دوک، آنجلا باست، فارست ویتاکر و اندی سرکیس از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

 جدیدترین فیلم هاى سینمایى در دست تولید دنیا

فیلم «12 قوی‌مرد» (12 Strong) درامی درباره داستان واقعی اولین سربازانی است که پس از حادثه 11 سپتامبر در افغانستان جنگیدند. تیم نیروهای ویژه ایالات متحده به رهبری میچ نلسون (کریس همسورث) باید ژنرال نیروهای متحد شمالی یعنی دوستم (با بازی نوید نگهبان) را مجاب کنند تا نیروهایش را با آنها متحد کرده و به مبارزه با دشمن مشترک شان یعنی طالبان و القاعده بروند. این فیلم که قرار است 19 ژانویه 2018 اکران شود، بر اساس کتاب داگ استنتون به نام Horse Soldiers ساخته شده و بازیگران آن شامل مایکل شنون، تروانته رودز، مایکل پنیا، آستین استول، بن اوتول، جیوف استالتز، آستین هبرت، کنث میلر، کنی شیرد، جک کسی و السا پاتاکی می شود.

فیلم سینمایی «من، تونیا» (I, Tonya) با درخشش مارگو رابی در نقش تونیا هاردینگ، در جشنواره فیلم تورنتو نقدهای خوبی را دریافت کرد. سباستین استن در این فیلم در کنار مارگو رابی در نقش جف گیلولی، همسر سابق تونیا، ظاهر شده و الیسون جنی نقش آفرینی تحسین شده ای به عنوان مادر تونیا، لاوونا گلدن، داشته است. «من، تونیا» روز هشتم دسامبر 2017 روی پرده سینماها خواهد رفت.

 

جدیدترین فیلم هاى سینمایى در دست تولید دنیا

فیلم سینمایی «در لس آنجلس اتفاق افتاد» (It Happened in L.A.) که قبلاً نامش «لس آنجلس تایمز» بود، در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد و ماجرای آنت (میشل مورگان نویسنده-کارگردان) را روایت می کند که پس از جدا شدن از نامزدش الیوت (جورما تاکون) در می یابد که دوستی و دوست یابی در لس آنجلس به آن اندازه ای که بهترین دوستش بیکر (دری همینگوی) می گوید، افتضاح است. از سوم نوامبر 2017 این فیلم که اولین فیلم بلند مورگان است، در سینماهای منتخب به نمایش در خواهد آمد.

 

جدیدترین فیلم هاى سینمایى در دست تولید دنیا

«تصنیف براون چپ‌دست» (The Ballad of Lefty Brown) با بازی بیل پولمن قرار است 15 دسامبر 2017 روی پرده سینماها برود. پولمن در نقش براون بازی کرده که دستیار مسن ادی جانسون (با بازی پیتر فوندا) است. وقتی جانسون کشته می شود، چپ‌دست باید با واقعیت های جانفرسای عدالت در مرز روبرو شود. بازیگران نقش مکمل این فیلم عبارتند از کثی بیکر، جیک کاویزل، تامی فلاناگان و دیه‌گو جوزف. کارگردان و فیلمنامه نویس این فیلم جرد موشه است که البته نقدهای اولیه خوبی دریافت نموده است.

 

جدیدترین فیلم هاى سینمایى در دست تولید دنیا

با تاریخ اکران اول دسامبر 2017 در سینماها منتخب، فیلم سینمایی «24 ساعت برای زنده ماندن» (24 Hours to Live) ایتان هاک را در نقش تراویس کنراد به تصویر می کشد، آدمکشی که 24 ساعت وقت دارد تا انتقام مرگ همسر و دخترش را بگیرد. برایان اسمرز کارگردان این فیلم است که دیگر بازیگرانش راتگر هائر، لیام کانینگهام، پل اندرسون و ژو کینگ هستند.