آقای بازیگر: تولید فیلم با 400 میلیون تومان غیر ممکن است

سعید داخ درباره آخرین فعالیت‌های کاری خود گفت: به دلیل مشغله‌های کاری که تمام وقت من را گرفته است از عرصه بازیگری کمی فاصله گرفته ام و به زودی با یک کار جدید به این عرصه برمی گردم.

وی درباره بازیگری و مسائلی که این روزها درباره دریافت نقش‌ها از طریق رابطه و فالوور های اینستاگرام مطرح می‌شود اظهار کرد: چنین مسئله‌ای صحت ندارد و من آن را رد می‌کنم.

این بازیگر ادامه داد: اولا بازیگری تعریف دارد و توان می‌خواهد در ثانی اگر چنین مسئله‌ای صحت داشته باشد هم، یک بازیگر با این روش تنها در یک یا دو اثر می تواند بازی کند و در اندازه همان دو اثر باقی خواهد ماند و ادامه‌ای برای او در عرصه بازیگری نخواهد بود. کارگردان هم اگر در نهایت مجبور باشد به این شکل بازیگر انتخاب کند  نمی‌تواند به کارگردانی خود ادامه دهد.

این بازیگر در خصوص وضعیت فعلی آثار نمایشی و کیفیت آن ها گفت: کیفیت آثار به امکانات برمی‌گردد، سینما قبل از هنر صنعت است و تا زمانی‌ که سرمایه وارد آن نشود شاهد کیفیت و تغییر در آن نخواهیم بود. این عرصه مستلزم داشتن امکانات است و با کمبود آن نمی‌توان سینما و فیلم‌های با کیفیت داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر اکثر هنرمندان با مشکل بودجه در زمینه فیلم‌سازی روبرو هستند. در چنین شرایطی نمی‌توان انتظار داشت مثلا با 400 میلیون فیلم ساخت، چون کاری غیر ممکن است.

داخ خاطرنشان کرد: ضعیف بودن وضعیت فعلی آثار نمایشی به نبود سرمایه و امکانات بسیار مرتبط است و تنها به عوامل یا افراد هنرمند در این عرصه مربوط نمی‌شود.