حضور "پل سفید" در 3 جشنواره‌ خارجی

جشنواره‌های الیمپیا یونان، کرالا هند و داکا بنگلادش، خواستار حضور  «پل سفید» ساخته قوی تن در این رویدادهای سینمایی شدند.

علی قوی تن که چند سالی است به تنهایی و با سماجت در حوزه فیلم‌های فرهنگی هنری به ساخت آثار خود ادامه می‌دهد، با حضور در جشنواره‌های کشورهای اروپا و آسیا توانسته بازار خوبی برای ارائه فیلم‌هایش پیدا کند، فیلم‌های قبلی او یعنی «آفتاب مهتاب زمین»، «پرواز بادبادک» و «آسمان آبی مادرم» در بیش از چهل جشنواره خارجی حضور داشته، همچنین به دوازده کشور اروپا و آسیا فروخته شده است.

علی قوی تن در مورد اکران فیلم‌هایش می‌گوید: در شرایط فعلی که سینماها در تصرف فیلم‌های بازاری و سرگرم‌کننده است، نمایش در جشنواره‌های داخلی و خارجی بهترین شیوه اکران برای فیلم‌های فرهنگی و تربیتی است. بعد از جشنواره‌ها، نمایش در سینماهای خاص و ناوگان هوایی و قطارها و نمایش خانگی، اینترنتی و صدا و سیما می‌تواند باعث دیده شدن این نوع فیلم‌ها شود که بعد جهانی هم دارند.

 وی گفت: پخش خارجی فیلم سینمایی «پل سفید» بر عهده علی قاسمی است، و در مدت کوتاهی که نسخه بین‌المللی آن آماده شده، پنج جشنواره خارجی متقاضی شرکت آن در بخش رقابتی هستند که به دلیل تاریخ زودهنگام دو مورد از آنها، نتوانستیم فیلم را برای‌شان ارسال کنیم. اما سه جشنواره دیگر و همچنین سایر جشنواره‌ها را با همت آقای علی قاسمی پخش‌کننده خارجی انشاالله پیش می‌بریم.