مادری که معمای قتل دخترش را حل کرد/عکس

جدیدترین تصاویر از فیلم سینمایی "سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری" به کارگردانی "مارتین مک‌دونا" توسط کمپانی سازنده این اثر منتشر شد.

این فیلم در حال حاضر اکران شده و روزهای خوبی را در گیشه تجربه می کند. مارتین مک دونا به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نمایشنامه‌نویسانِ زندهٔ ایرلندی شناخته شده است.

یک مادر پس از اینکه دخترش به قتل می رسد تصمیم می گیرد معمای این فاجعه را شخصاً حل و فصل کند اما مشکلات عجیبی او را نیز درگیر قتلی تازه می کند.

از بازیگران آن می‌توان به فرانسیس مک‌دورمند، وودی هارلسون، سم راکول، جان هاکس، پیتر دینکلیج، ابی کورنیش و لوکاس هجز اشاره کرد.

مک دونا از نمایشنامه نویسان برتر انگلیسی است. مارتین مک‌دونا سه‌گانه "لی‌نین" را در سال ۱۹۹۵ به سالن‌های نمایش ایرلند و لندن فرستاد تا این‌که ملکهٔ زیبایی لی‌نین در فوریهٔ ۱۹۹۶ در گلویِ ایرلند به روی صحنه رفت.

 

سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری

سپس در سالنِ "رویال کورت" لندن اجرا شد و منتقدان را به وجد آورد. مک‌دونا که ۲۷ساله بود توانست پس از شکسپیر دومین کسی باشد که همزمان چهار نمایشنامه‌اش در سالن‌های تئاتر لندن روی صحنه رفته است.

شش‌لول (فیلم کوتاه - ۲۰۰۵)، در بروژ (۲۰۰۸) و هفت روانی (۲۰۱۲) از جمله فیلم‌هایی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.