معضلات اجتماعی در«آسانسور» با بازی سام قریبیان و مینا ساداتی

عادل معصومیان کارگردان عرصه فیلم کوتاه درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: چندی پیش فیلمبرداری یک فیلم کوتاه ۱۲ دقیقه ای با عنوان «آسانسور» را به پایان رساندم که یکی از معضلات اجتماعی را در شهر تهران به تصویر می کشد.

وی با اشاره به دلایل ساخت این فیلم کوتاه عنوان کرد: برخی از افرادی که در سینما به عنوان دستیار کارگردان فعالیت می‌کنند پس از چندین سال کار در این حرفه، دوست دارند کارگردان شوند و برخی نیز به کار تولید می پردازند و من از آن دسته از افرادی بودم که به سمت کارگردانی رفتم و این فیلم کوتاه را ساختم.

معصومیان بیان کرد: ساخت «آسانسور» برای من تجربه خوبی بود زیرا با عوامل حرفه ای این اثر  رابطه دوستانه ای داشتیم و اتفاقات خوبی در طول فیلم رخ داد.

این کارگردان در پایان با اشاره به دیگر فعالیت هایش اظهار کرد: در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه اولین فیلم بلند سینمایی خود هستم که آن هم درباره معضلات اجتماعی است و اگر شرایط فراهم شود این فیلم را سال آینده کلید می زنم.

سام قریبیان، مینا ساداتی، شبنم قلی خانی، پیمان ناجی، سعید سیری، نیما راد و گلاره چالوسی در «آسانسور» به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلمنامه «آسانسور» توسط پیمان ناجی نوشته شده و

مهدی رجبی تهیه‌کننده اثر است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «شاید اولین تجربه ای که مسیر زندگیتو عوض کنه...»

دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: ابراهیم اشرفی، تدوین: بهرام دهقانی، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، طراح گریم: مرتضی کهزادی، طراح صحنه: امین جهانی، طراح لباس: عادل معصومیان، صداگذار: علیرضا علویان، موسیقی: پیام آزادی، مشاور کارگردان: سیدجمال سیدحاتمی، منشی صحنه: محسن بهاری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سعید سیری، عکاس: علی حمیدنژاد، مدیر تولید: روح الله رهبری، دستیار دوم کارگردان: علی شفیعی، فیلم پشت صحنه: سحر پرتوی کیان و موسیقی: پیام آزادی.