آخرین خبرها از فیلم «سرو زیر آب» با بازی بابک حمیدیان

سید حامد حسینی تهیه‌کننده فیلم «سرو زیر آب» درباره روند انجام مراحل فنی فیلم به فارس گفت: به تازگی ساخت موسیقی فیلم را «حسین علیزاده» عهده‌دار شد و فیلم برای حضور در جشنواره سی و ششم فیلم فجر آماده می‌شود. 

وی درباره ضبط صحنه‌های هوایی فیلم گفت: مقدمات تصویربرداری بخش هوایی فیلم انجام شده اما نکته مهم در ضبط این تصاویر فصل مناسب است این پلان‌ها به لحاظ بصری نیاز به فصل مناسب دارد که منتظر هستیم تا شرایط مناسب فراهم شود تا بتوانیم این صحنه‌ها را هم تصویربرداری کنیم. 

حسین علیزاده از اساتید موسیقی کشور در حوزه ساخت موسیقی بسیار گزیده کار کرده است و این دومین همکاری علیزاده با باشه آهنگر پس از فیلم «ملکه» خواهد بود. 

در خلاصه داستان «سرو زیر آب » که فیلمنامه آن توسط محمد علی باشه آهنگر و حامد باشه آهنگر نوشته شده، آمده است: راز جهانبخش کرامت فاش می شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو،گودرز، بهرام، جهانگیرو سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهی‌اش و بازگشت آرامش سفر بلندی را آغاز می کند . سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می‌دهد. 

دراین فیلم بابک حمیدیان، مسعود رایگان، رضا بهبودی، مینا ساداتی، همایون ارشادی، مهتاب نصیر پور، هومن برق نورد، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت دوست، حسین باشه‌آهنگر، فرخ نعمتی، هادی قمیشی، سیاوش چراغی پور، حسن نجاریان، حسین فلاح و امیر دلفانی نقش آفرینی می کنند.

«سرو زیر آب» در تهران، میبد، روستای مزرعه کلانتر یزد، روستای سپید دشت، روستاهای  لرستان و دزفول، ورامین  فیلمبرداری شده است.