ستاره‌هایی که با جراحی زیبایی،از این رو به آن رو شدند/تصاویر

هیچکس کامل نیست! حتی ستاره هایی که به نظر شما بی عیب و نقص می آیند نیز هزینه های زیادی بابت زیبایی شان پرداخته اند. تنها تفاوت ما با ستاره ها این است که اگر آنها اراده کنند می توانند هر تغییری به ظاهر خود بدهند اما خب پرداخت هزینه های این عمل برای بسیاری از افراد عادی غیر ممکن است.

مطمئنا برخی از عمل های زیبایی که ستاره ها روی ظاهر خود انجام می دهند غیر قابل تشخیص است اما هستند ستاره هایی که با عمل های جراحی تغییرات اساسی به ظاهر خود دادند. به عنوان مثال ما در اینجا ستاره هایی را که عمل زیبایی بینی تغییرات زیادی در چهره شان ایجاد کرد را برایتان آورده ایم.
 
 
اشلی تیزدیل
 
 ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند
 
اشلی تیزدیل، بازیگر و خواننده آمریکایی، از زمان کودکی در سینما فعالیت داشت اما اگر چهره سالها قبل او را با زمان حالش مقایسه کنید، او را نخواهید شناخت. اشلی تغییر چهره خود را مدیون عمل زیبایی بینی اش است.
 
ما او را از زمانی که فیلم «High School Musical» را در سال 2005 بازی کرد، به یاد داریم، دختری با موهایی بلوند و بینی بزرگ. اما در سال 2007 او در مصاحبه ای با مجله «People» گفت که او دچار سپتوم بینی یا همان انحراف بینی ست و باید آن را عمل کند.
او با عمل بینی، نه تنها بیماری اش را برطرف کرد، بلکه تغییر اساسی در چهره اش نیز ایجاد کرد. او بار دیگر در مصاحبه ای تایید کرد که هدف از عمل بینی، تنها سلامتی اش بوده: «من به عمل جراحی اعتقادی ندارم و از هوادارانم می خواهم که حرفم را باور کنند. من دوست ندارم که با جراحی های زیبایی از خودم فرد دیگری بسازم و به تمام سوابقم پشت پا بزنم. من با هوادارانم صادقم زیرا آنها تمام زندگی من هستند.»
 
هایدی مانتگ
 
 ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند
 
هایدی مانتگ بازیگر سابق تلویزیون واقع‌نما، خواننده، طراح مد و لباس و نویسنده آمریکایی است. زمانی که ما او را در سریال تلویزیونی «The Hills» شناختیم، او چهره شیرین و دلنشینی داشت. اما از سال 2007 به بعد بود که ناگهان تصمیم گرفت تغییراتی را در ظاهر خود ایجاد کند. یکی از عمل های او، عمل زیبایی بینی بود. هایدی در این باره می گوید: «من از ظاهرم راضی نبودم، در واقع اعتماد به نفس نداشتم. بینی بزرگم را از پدرم به ارث بردم و دوست داشتم تغییرش دهم.»
 
اما او به این عمل ها قانع نشد. در سال 2016 در مصاحبه ای اعتراف کرد که حدود 12 عمل زیبایی انجام داده طوری که به طور کامل از ظاهر قبلی اش فاصله گرفته است. او از این کار احساس پشیمانی نمی کند اما معتقد است: «دیگر هیچوقت تن به چنین کارهایی نمی دهم. حتی عمل های زیبایی را به دیگران هم پیشنهاد نمی کنم.»
  
جنیفر گری
 
 ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند
 
جنیفر گری، بازیگر امریکایی، بیشتر به خاطر نقش فرنسس بی بی هوسمن در فیلم «رقص کثیف» مشهور است. او در سال 1989 خودش را به دست تیغ جراحی داد و بینی خود را عمل کرد. از آن زمان بود که این تغییر حرفه بازیگری او را نیز تحت تاثیر قرار داد.
او در مصاحبه ای اعتراف کرد: «این عمل، یکی از احمقانه ترین کارهایی بود که من با زندگی خودم کردم. من به عنوان یک ستاره به اتاق جراحی رفتم و زمانی که از آنجا بیرون آمدم یک انسان معمولی و ناشناخته ای بیش نبودم. به دلیل تغییرات چهره ام دیگر هیچ کس به من پیشنهاد کار نداد و این موضوع زندگی ام را به بدترین شکل ممکن دگرگون کرد.» 
 
اشلی سمپسون
 
 ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند
 
در سال 2000، اشلی سمپسون، بازیگر و خواننده آمریکایی، فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. او نه تنها در شوی تلویزیونی ایفای نقش می کرد بلکه آلبوم موسیقی خود را نیز روانه بازار کرد، اما خیلی زود از اوج خود فاصله گرفت.
در سال 2004 او ابتدا لب هایش را با ژل حجیم تر کرد، پس از آن، در سال 2006 به سراغ عمل زیبایی بینی رفت. البته عمل زیبایی بینی اش چنان طبیعی بود که شایعات بسیاری را در مورد اینکه آیا واقعا او دست به این کار زده یا نه، به راه انداخت.
او هیچوقت نه به طور مستقیم عمل بینی اش را تایید و نه آن را رد کرد و در نهایت در مصاحبه ای گفت: «همه در مورد عمل زیبایی من حرف می زنند اما من دلم نمی خواهد که در این مورد سخنی بگویم. اصلا هر چه که شما فکر می کنید درست، دیگر حرف هایتان برایم اهمیتی ندارد.»
 
مایکل جکسون
 
 ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند
 
چهره مایکل جکسون همیشه جزو داغ ترین اخبار روزنامه ها و مجلات بود. او کاملا از خودش فرد دیگری ساخت و بیشترین تغییر عمل بینی اش بود که چندین بار آن را به دست تیغ جراحی سپرد.
 
در سال 2002 مایکل جکسون در مصاحبه ای گفت: «از وقتی عمل بینی ام را انجام دادم، بهتر می توانم نفس بکشم.» البته شایعات حاکی از آن بود که او پس از آنهمه عمل های زیبایی دیگر بینی ندارد، به همین دلیل مجبور به گذاشتن پروتز به جای بینی اش شد.
  
فرح آبراهام
 
 ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند
 
فرح آبراهام، مادر نوجوان، هیچوقت از بیان واقعیت خجالت نمی کشد. اگر به چهره او طی سالهای فعالیت اش نگاه کنید، تغییراتی که به ظاهرش داده را درک خواهید کرد. 
 
در سال 2014 او در مصاحبه ای گفت: «زمانی که 21 سال داشتم، 21000 دلار را صرف جراحی های زیبایی کردم که جراحی بینی نیز یکی از آنها بود. من از 13 سالگی از بینی ام متنفر بودم، به همین دلیل از پرداخت چنین هزینه هایی اصلا پشیمان نیستم.»
  
لیل کیم
 
 ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند
 
در سال 2016 لیلی کیم یک سلفی از خودش را در اینستاگرام منتشر کرد که در واقع هیچ شباهتی به خودش نداشت. از همان زمان بود که فالوورهای او به سمت اش هجوم بردند و او را مورد انتقاد منفی شدید قرار دادند. او بعدها اعتراف کرد که تغییر چهره اش به دلیل عمل زیبایی بینی اش بوده است. در واقع نامزدش بینی او را حین دعوا شکست و او مجبور به این کار شد.
  
جنیفر آنیستون
 
 ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند
 
فرم واقعی بینی ستاره سریال پر طرفدار «Friends»، جنیفر آنیستون، را به یاد نمی آوریم زیرا او از زمانی که یک دختر بچه دبیرستانی بود، بینی اش را عمل کرد. البته چند سال پس از آن مجبور شد بار دیگر تغییراتی به بینی اش بدهد زیرا از نتیجه آن راضی نبود. البته او در نقدهای منفی که هوادارانش به عمل زیبایی او کردند گفت: «من هنگام خواب نمی توانستم به خوبی نفس بکشم. اکسیژن به درستی از بینی ام رد نمی شد. به همین دلیل مجبور شدن خودم را به دست تیغ جراحی بدهم.» جنیفر از این که در مورد عمل بینی اش صحبت کند، شرمی ندارد. نه تنها خودش بلکه اکثر هوادارانش نیز از این تغییر راضی هستند و معتقدند که او چهره جذاب تری پیدا کرد.
  
بلیک لایولی
 
 ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند
 
یکی از ستاره هایی که با عمل بینی، تغییرات زیادی به چهره اش داده، بلیک لایولی است. البته او هیچ گاه در مورد این جراحی صحبت نکرد، نه آن را رد و نه تاییدش می کند، اما با مقایسه عکس های سالهای قبل او با حال، خودمان تفاوت را احساس می کنیم.
  
جنت جکسون
 
 ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند
 
جنت جکسون هم مانند برادرش به عمل های زیبایی علاقه زیادی دارد. او سعی دارد که با عمل های متعدد رد گذر زمان و پیری را از خود دور کند. یکی از این عمل ها، عمل زیبایی بینی است که چهره او را از این رو به آن رو کرد. اگر عکس های زمان حال او را با عکس های 10 و 20 سال پیش مقایسه کنید، شما هم تفاوت را به وضوح احساس خواهید کرد.