دیدار بهنام بانی با طرفدارانش در برج میلاد/عکس

بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ با طرفداران خود هفته آینده در مرکز همایش های برج میلاد دیدار می کند.

بهنام بانی در این کنسرت قرار است آهنگ های منشتر شده و جدید خود را از جمله "اخماتو وا کن" و "بسّمه" را برای مخاطبان اجرا کند.

تمامی بلیت های کنسرت برج میلاد بهنام بانی به دلیل استقبال مخاطبان به فروش رسید. این در حالی است که خواننده "علاقه خاص" مردادماه امسال طی 12 سانس روی استیج رفت و فروش بلیت کنسرت‌هایش در زمان بسیار کوتاه و تمدیدهای پیاپی باعث شد در کانون توجهات اهالی موسیقی قرار بگیرد.

آخرین کنسرت بهنام بانی در تاریخ 27 و 28 شهریور ساعت 20:00 در فضای باز برج میلاد برگزار شد.

خواننده دامغانی موسیقی پاپ طی سال‌های اخیر قطعات "اخماتو وا کن" "بسمه"، "همه دنیام"، "عاشقم کرده"، "چی بگم"، "من یه دیوونم"، "علاقه خاص"، "زیبای بی همتا"، "بیخیال"، "بیا اینجا"، "مرز دیوونگی"، "زندگیمون قصه نبود"، "فصل عاشقی"، "ای کاش" را به صورت تک آهنگ منتشر کرده است و از میان آن‌ها قطعاتی چون "علاقه خاص"، "من یه دیوونم"، "چی بگم" و "عاشقم کرده" بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

"بَسّمه" و "اخماتو وا کن" آخرین قطعاتی هستند که از بانی منتشر شده‌اند. او در یک سال اخیر همه‌ی قطعات خود را با آهنگ و تنظیم حامد برادران و ترانه "عاطفه حبیبی" تولید کرده و همکاری‌های موفقی با این دو نفر داشته است.

بهنام بانی فعالیت‌های خود را به همت شرکت "آوای فروهر" به مدیریت برادران حاتم‌پور دنبال می‌کند. همچنین حامد برادران مدیریت هنری فعالیت‌های بهنام بانی را بر عهده دارد.

گفتنی است؛ بهنام بانی در تاریخ 11 مهرماه سال 1366 متولد شده است و 30 سال سن دارد . وی اصالتا دامغانی  و عضو یک خانواده 4 نفری است. دوران دانشجویی را در سال 84 در شهر شاهرود گذراند و از همان موقع در عرصه موسیقی فعالیت داشته است اما به گفته خودش سال ها تلاش کرد تا شناخته و صدایش شنید شود. وی از سال گذشته همکاری با "حامد برادران" را آغاز کرده و درست یک سال پیش قطعه موفق "علاقه خاص" را منتشر کرد و پس از آن همه‌ی قطعاتش با استقبال مخاطبین روبرو شده است.

کنسرت بهنام بانی روز سه شنبه 7 آذرماه در دو سانس 18:00 و 21:30 در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود.