خانم های بازیگر  در حمایت از برنامه جهانی غذا/عکس

نشست خبری سی‌امین سال حضور برنامه جهانی غذا در ایران دوشنبه (۲۹ آبان‌ماه) در سالن کنفرانس برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد با حضور هیأت داوران، نماینده و سخنگوی برنامه جهانی غذا در ایران برگزار شد.

سحر دولتشاهی صفحه اینستاگرامش را به تصویری از حضور خود به همراه لیلى رشیدى و ویشکا آسایش در دفتر برنامه جهانى غذا سازمان ملل متحد در ایران اختصاص داد. همچنین آنها در یک نشست گردهم آمدند تا از دغدغه‌هایشان برای برنامه‌ی جهانی غذا بگویند.

گفتنی است؛ برنامه جهانی غذا بزرگ‌ترین آژانس بشر دوستانه دنیا در مبارزه با گرسنگی است که با ارائه کمک های غذایی و همکاری با جوامع در هنگام بحران به بازسازی وضعیت معیشت آسیب دیدگاه می‌پردازد. این سازمان هر ساله به حدود 80 میلیون نفر در 80 کشور دنیا امداد غذایی می‌رساند.

سحر دولتشاهی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"امروز در دفتر برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد در ایران به عنوان هیئت داوران مسابقه نقاشی کودکان پناهنده شرکت کردم و نهایتا از میان ۶۰۰۰ نقاشی بسیار زیبا، موفق به انتخاب ۳۰ اثر به مناسبت سی امین سال حضور این سازمان در ایران شدم.

آثار برگزیده در طی مراسمی به فروش خواهد رسید و عواید آن مستقیما برای هنرمندان کودک و نوجوان ارسال خواهد شد. براى آشنایی بیشتر با این سازمان حتماً به صفحه اشون در اینستاگرام سر بزنین. با تشکر از دوستان عزیزم ویشکا آسایش و لیلى رشیدى که از همراهیشون مثل همیشه لذت بردم."

 

 گردهمایی هنرمندان در حمایت از برنامه جهانی غذا