خشایار الوند از ساخت مستندی درباره تاریخ باشگاه استقلال خبر داد

خشایار الوند فیلمنامه‌نویس، در خصوص آخرین وضعیت ساخت « چهار فینال آسیا» گفت: در اواخر نگارش نریشن و تدوین این اثر هستیم و کارگردان آن امیدوار است، این اثر در بخش مستند سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند.

الوند درباره نام قطعی این فیلم عنوان کرد: پیشنهاد من «آبی به رنگ آسمان» بود اما هنوز نام قطعی آن انتخاب نشده است.

گفتنی است؛ «چهار فینال آسیا» که ممکن است نام آن تغییر کند، روایتی است از تاریخ باشگاه استقلال از زمان تأسیس تا به امروز.

کارگردانی و تهیه‌کنندگی «چهار فینال آسیا» را که چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون به عنوان راوی در آن حضور خواهند داشت، امیر رفیعی برعهده دارد که پیشتر فیلم «من ناصر حجازی هستم...» را ساخته بود. علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران نیز در تولید با رفیعی همراهی می‌کند.

پیشتر همایون ارشادی نیز به مانند سیامک انصاری با حضور در استودیوی رضا یزدانی که تیتراژ پایانی این کار را می‌خواند، به عنوان راوی در این فیلم حضور یافت و در روزهای آتی نیز بازیگران دیگری برای روایت این اثر حاضر می‌شوند.

خشایار الوند نویسنده شناخته شده ژانر کمدی، متن «چهار فینال آسیا» را نوشته است و شهاب کاظمی از کارگردانان و فعالان حوزه نمایش خانگی، در این پروژه به عنوان مشاور تولید حضور دارد.

رضا تاری‌وردی تدوین اثر را انجام می‌دهد، نیاز افشین ‌سرمایه‌گذار «من ناصر حجازی هستم...» به عنوان مجری طرح در این اثر حضور یافته و موسیقی متن کار هم توسط گشتاسب بحرینی و گشسب‌بانو بحرینی ساخته می‌شود.

همچنین میثم نظیمی (فیلمبردار)، محمد مرتضایی (صدابردار)، سعید اژدر( مدیر تولید)، محمد خرمی‌نژاد (صدابردار استودیو) و... دیگر عوامل «چهار فینال آسیا» هستند.