سینماهای «اشنوگل» افزایش می‌یابد/ حمایت از فیلم‌‌های دفاع مقدس

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده فیلم «اشنوگل» درباره شرایط اکران فیلم گفت: ما در این وضعیت پرترافیک سینماها شرایط بهتری برای اکران پیدا نکردیم و مجبور به اکران فیلم در این شرایط شدیم. البته براساس قواعد شورای صنفی نمایش با 6 سالن قراردادمان را ثبت کردیم و با چهار سالن در تهران و 4 سالن در خراسان کار اکران را آغاز کردیم و به مرور به تعداد سینماهای نمایش دهنده اضافه می شود و به ده سالن خواهد رسید.

وی درباره تبلیغات فیلم گفت: ظرف روزهای اخیر فیلم تبلیغات داشت که ظرف روزهای دیگر با صحبت‌هایی که با مدیران سازمان انجام دادیم تعداد باکس‌های تبلیغاتی فیلم اضافه خواهد شد.

اصغری درباره تبلیغات شهری فیلم گفت: تبلیغات شهری و تیزرها در معرفی فیلم بسیار موثر است  تا سالن‌های سینما رونق بگیرد. ظرف امروز با مسئولین زیباسازی شهر تهران جلسه خواهم داشت تا بتوانم تبلیغات محیطی شهری را داشته باشیم. اما نکته حایز اهمیت تخفیف برای آثار با موضوع دفاع مقدس است که اگر تخفیف برای این آثار وجود نداشته باشد نمی توانیم با هزینه های هنگفت تبلیغات شهری، تبلیغ داشته باشیم.

وی در خاتمه به مدیریت سینما و نحوه برخورد با آثار دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در حرف‌های مدیران سینمایی صحبت‌های خوبی از حمایت سینمای دفاع مقدس شنیده می‌شود اما در عمل باید این مهم ثابت شود. مدیران سینمایی با توجه به تعداد محدود فیلم‌های دفاع مقدس باید برنامه ریزی درستی برای اکران مناسب فیلم‌ها داشته باشند و شورای صنفی نمایش تمهیدات خاصی برای این نوع آثار بیاندیشد.

بنابراین گزارش، فیلم «اشنوگل» با موضوع دفاع مقدس و شهدای دفاع مقدس از روز چهارشنبه اکران شد.